مديرپخش فراورده تا پايان سال جاري شش جايگاه سوخت CNG در غرب مازندران به بهره برداري مي رسد


جليل محمودي " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود : به زودي جايگاه دو منظوره دو شركتي (سردآبرود) درچالوس و بابانيا در محمودآباد افتتاح خواهند شد.
محمودي ادامه داد : خوشبختانه توان اجرايي مناسبي در استان مازندران براي تامين زير ساخت هاي احداث جايگاه سوخت وجود دارد كه اميد است به زودي تمامي جايگاه هايي كه فضاي لازم جهت دو منظوره شدن و امكانات لازم را داشته باشند پس از هماهنگي هاي لازم ، شناسايي و مورد بهره برداري قرار گيرد.
به گفته او متولي جايگاه هاي تك منظوره شركت گاز و متولي جايگاه هاي دو منظوره CNG، شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي است.
محمودي بيان داشت : در حال حاضر با توجه به عادي بودن موجودي بنزين و گاز طبيعي مشكل خاصي در توزيع سوخت موردنياز كليه بخش ها وحود ندارد.
از زمان آغاز سهمينه بندي بنزين تا كنون 104 ميليون ليتر بنزين در غرب مازندران صرفه جويي شده است.

وي تعداد جايگاه فعال CNG تك منظوره دراين منطقه را دو جايگاه و دو منظوره را هفت جايگاه برشمرد و اظهار داشت : از اين تعداد، چهار جايگاه در محمودآباد، دو جايگاه در نور، يك جايگاه در چالوس و دو جايگاه در تنكابن قرار دارد.


مدير شركت پخش فراورده هاي نفتي منطقه چالوس با اشاره به احتمال برودت شديد هوا و افت

فشار و قطع احتمالي گاز گفت : اهالي و مصرف كنندگان غرب مازندران از هم اكنون به فكر ذخيره سازي سوخت لازم براي زمستان باشند.
به گزارش ايرنا ، " جليل محمودي " روز چهارشنبه درجلسه اي به همين منظور در فرمانداري تنكابن افزود : حتي اگر به قطع گاز در زمستان هم فكر نكنيم شايد مشكلات ديگري بوجود بيايد كه سبب شود مردم و مصرف كنندگان به سوخت مايع نياز پيدا كنند.
وي اظهار داشت : اين شركت مدتي است كه به توزيع نفت سفيد و نفت گاز به خانوارهاي گاز سوز اقدام مي كند تا درصورت قطعي گاز با مشكل مواجه نشوند.
وي خاطرنشان كرد : بنابراين خانوارهاي گاز سوز با ارايه قبض گاز، سوخت موردنياز خود را تا 200 ليتر دريافت مي كنند.
محمودي يادآور شد : از مدت ها پيش برنامه ريزي هاي سوخت رساني به مدارس و نانوايي منطقه انجام شده و بر اين اساس نيمي از نانوايي هايي كه گازسوز بودند دوگانه سوز شده و سوخت موردنياز خود را دريافت كردند.
به گفته او براي مدارس نيز برنامه ريزي شده تا با دوگانه سوز شدن سوخت موردنياز زمستان خود را ذخيره كنند و هم اكنون هيج مشكلي براي تامين نياز بخش هاي مصرفي نيست.
مدير شركت پخش فراورده هاي نفتي منطقه چالوس تصريح كرد : از آغاز سهميه بندي شدن بنزين تاكنون 104 ميليون ليتر بنزين در اين منطقه صرفه جويي شده است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده