اخبار باشگاه استقلال


ايران ورزشى: اولين تمرين استقلال پس از پيروزى پرگل مقابل داماش در مرحله يك شانزدهم نهايى جام حذفى عصر ديروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردى برگزار شد.
در ابتداى تمرين، قلعه نويى براى اينكه شاگردانش از پيروزى مقابل داماش مغرور نشوند دقايقى با آنها صحبت كرد و از بازيكنانش خواست پيروزى مقابل داماش آنها را فريب ندهد و در ادامه خطاب به شاگردانش گفت: چند روز تا بازى با سايپا بيشتر باقى نمانده و بايد تا آن زمان با جديت بيشترى تمرين كنيد تا با برد مقابل سايپا به صدر جدول نزديك شويم.

مرفاوى از همه حلاليت طلبيد
صمد مرفاوى كه به خاطر اعتراض به داورى در جريان بازى با فولاد از سوى كميته انضباطى تا اطلاع ثانوى محروم شده است، اين روزها در حال آماده كردن مقدمات سفر حج است. مرفاوى ديروز در تمرين با همه آبى پوشان خداحافظى كرد و از آنها حلاليت خواست. مرفاوى قرار است امروز به حج مشرف شود و استقلالى ها سه هفته اى مربى تيمشان را در اختيار نخواهند داشت.

سياوش تمرين كرد
سياوش اكبرپور كه پس از بازى با فولاد به آنفلوانزاى سختى مبتلا شده بود پس از ۳ روز غيبت و پس از بهبودى از ديروز همراه با ساير بازيكنان به تمرين پرداخت و به احتمال زياد مقابل سايپا يكى از مهاجمان استقلال خواهد بود.

قلعه نويى پيگير بازى پرسپوليس
تمرين ديروز استقلالى ها همزمان با بازى پرسپوليس - استقلال اهواز برگزار شد به همين خاطر امير قلعه نويى حساسيت خاصى براى پيگيرى اين بازى داشت و هرچند دقيقه يك بار به دفتر ورزشگاه دستگردى مى رفت تا دقايقى از بازى را تماشا كند.

جبارى مقابل مس كرمان
جبارى با پشت سر گذاشتن دوران مصدوميت خود از هفته بيست و يكم مى تواند استقلال را همراهى كند. جبارى كه اين روزها فيزيوتراپى را آغاز كرده از بازى با مس كرمان مى تواند در تركيب اصلى استقلال قرار بگيرد. دكتر نوروزى ديروز اين خبر را تأييد كرد. هر چند كه پيش از آن گفته مى شد جبارى يك هفته زودتر يعنى از بازى با داماش در تركيب اصلى استقلال قرار مى گيرد!

پاداش ويژه براى برهانى
5 گلى كه آرش برهانى در بازى مقابل داماش به ثمر رساند،سبب شد كادر فنى استقلال پاداش ويژه اى را براى او در نظر بگيرد.
اين پاداش نقدى به زودى به مهاجم كرمانى استقلال تهران اهدا خواهد شد.
برهانى در بازى تيم هاى استقلال و داماش توانست به تنهايى ۵ گل را وارد دروازه حريف شمالى آبى پوشان كند.
او با اين تعداد گل زده در يك بازى، ركورد صمد مرفاوى در استقلال را نيز شكست. مربى استقلال پيش از اين در بازى هاى جام حذفى و در يك بازى توانسته بود چهار گل بزند كه ركورد او توسط برهانى شكسته شد.

نوروزى: اختلافى با استقلال و قلعه نويى ندارم
نوروزى حاضر نيست پيراهن مجيد را بپوشد، قلعه نويى از نوروزى به خاطر مصدوميت جبارى شاكى است و قصد دارد دكتر استقلال را اخراج كند! اينها شايعاتى است كه فيزيوتراپ استقلال را شاكى كرده است!
نوروزى در ارتباط با اين شايعات مى گويد: «باور كنيد كه هيچ اختلافى با قلعه نويى و استقلال ندارم. قهر هم نكردم فقط درگير امتحان PHT هستم. من روز جمعه مشغول امتحان دادن بودم و غيبتم به خاطر اختلاف نيست.»

استقلال در كلاس روانشناسى
اگر چه استقلالى ها موفق شدند با ۸ گل داماش را از جام حذفى حذف كنند،ولى باز هم در كلاس هاى روانشناسى شركت خواهند كرد.
اين كلاس ها ديروز پس از تمرين بعدازظهر آبى پوشان برگزار شد.
آرش برهانى يكى از همان دسته بازيكنانى است كه معتقد است كلاس هاى روانشناسى به او كمك بسيارى كرده است.

خبرى از احضار اكبرپور و مرفاوى نيست!
نامه كميته انضباطى فدراسيون مبنى بر احضار سرمربى و مربى تيم فوتبال استقلال ديروز به باشگاه ارسال شد.
در حالى كه گفته مى شد كميته انضباطى قصد دارد امير قلعه نويى، اميد طيرى و سياوش اكبرپور را به دليل درگيرى با داور در جريان بازى با تيم فولاد به فدراسيون احضار كند در آخرين نامه ارسالى از سوى كميته انضباطى به باشگاه استقلال نامى از اكبر پور و مرفاوى ديده نمى شود. در اين نامه آمده صمد مرفاوى تا اطلاع ثانوى و در حكم غيابى محروم است.
همچنين امير قلعه نويى و اميد طيرى يكشنبه هفته آينده ساعت ۱۶ بايد در كميته انضباطى براى پاسخ دادن به سؤالاتى حاضر شوند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده