فرماندار رامسر: 10 هزار توريست خارجي از رامسر بازديد كردند


خبرگزاري فارس: فرماندار رامسر گفت: در سال جاري حدود 10 هزار توريست خارجي از شهرستان رامسر بازديد كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، علي باباخاني بعداز ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه شهردار رامسر اظهار داشت: حدود يك چهارم مسافران مازندران از شهرستان رامسر ديدن مي‌كنند.
وي با اشاره به اينكه رامسر بايد شهرستان نمونه گردشگري معرفي شود افزود: براي اجرايي شدن اين طرح، رامسر به توجه بيشتر مسئولان نياز دارد.
فرماندار رامسر با اعلام اينكه در سفر دوم هيئت دولت به مازندران مصوبات خوبي براي توسعه رامسر در نظر گرفته شد بيان داشت: شهر رامسر در سطح مازندران نخستين شهري خواهد بود كه زمينه احداث تصفيه‌خانه را فراهم كرده است.
وي به حضور چشمگير مردم رامسر در كمك‌رساني به پروژه‌هاي شهري اشاره و تصريح كرد: براي احداث دانشگاه بين‌المللي رامسر بالغ بر 100 ميليون تومان هزينه از سوي مردم به حساب اين دانشگاه واريز شد.
باباخاني گفت: كارهاي كلاني در شهرستان رامسر داريم بايد با تعامل و هماهنگي ادارات به نتيجه برسد.
رئيس شوراي شهر رامسر نيز در اين مراسم گفت: عقب‌ماندگي و مشكلات شهر رامسر آنقدر زياد است كه بايد با همكاري همه مسئولان شهري برطرف شود.
اسماعيل گوهردهي با اشاره به اينكه بالغ بر 500 كوچه آسفالت نشده در رامسر وجود دارد اظهار داشت: اين كوچه‌ها با كوچك‌ترين بارندگي دچار آب گرفتگي مي‌شوند.
وي با اعلام اينكه در سيل اخير 3 ميليارد تومان خسارت به شهرستان رامسر وارد شد بيان داشت: نگاه به رامسر با توجه به توريستي بودن بايد از حيطه استاني و شهرستاني خارج شود.
در اين مراسم محسن باقري شهردار و سپيده رحيم مشايي سرپرست شهرداري رامسر توديع و محسن مرادي به سمت شهردار جديد رامسر معرفي شدند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده