نماينده ولي‌فقيه سپاه رامسر: نام موشك سجيل آمريكا و اسرائيل را به وحشت انداخت


خبرگزاري فارس: نماينده ولي‌فقيه در سپاه رامسر گفت: زماني سيم خاردار را وارد مي‌كرديم ولي حالا موشك سجيل پرتاب مي‌كنيم كه آمريكايي‌ها را به لرزه مي‌اندازد و اسرائيل حتي از نامش مي‌ترسد.
به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، حجت الاسلام غلامحسن تسخيري بعداز ظهر امروز در همايش تجلي خودباوري علمي و فناوري به ارزش‌هاي بسيج و جايگاه بسيجي اشاره كرد و افزود: ما بايد به خود‌باوري برسيم تا بتوانيم موفقيت چشمگير داشته باشيم.
وي اظهار داشت: دشمنان قبل و بعد انقلاب با هر ترفندي ما را وادار مي‌كردند كه بگوييم ما نمي‌توانيم ولي ما با خودباوري خود توانستيم و مي‌توانيم.
تسخيري به توانمندي نخبگان بسيجي اشاره كرد و گفت: نخبگاني كه در اين سن به نوآوري‌هاي بلندي دست يافتند در آينده‌اي نه‌چندان دور به درجات بالاتري خواهند رسيد.
وي گفت: دشمنان چه به صورت نظامي و چه غير نظامي در تلاشند كه به ما ضربه وارد كنند ولي ما در تمامي زمينه‌ها رشد و شكوفايي چشمگيري داريم، آن‌ها مي‌خواهند اقتصاد ما را تحت‌الشعاع قرار دهند ولي در اقتصاد خودشان ماندند.
تسخيري خاطر نشان كرد: خواهران و برادران بسيجي اگر به خودباوري برسند گام‌هاي بالاتري نيز خواهيم برداشت.
فرمانده سپاه رامسر نيز در اين همايش با اشاره به تقويت بنيه علمي دانش‌آموزان و دانشجويان گفت: جوانان آينده‌سازان ما هستند پس بايد براي آيندگان مملكت خود در زمينه‌هاي علمي و ديني سرمايه‌گذاري كنيم.
كريم يحيي‌زاده‌گنجي گفت: شهيدان ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت كردند كه ما مي‌توانيم و ما نيز هم‌اكنون با پيشرفت علمي و سياسي ثابت كرديم كه مي‌توانيم و لازمه همه اين‌ها خودباوري است.
سيد يوسف هاشمي رئيس دانشكده فني ملاصدرا يكي از اين نخبگان بسيجي در اين همايش گفت: پيشوند بسيجي يك افتخار است و بايد آن را حفظ كنيم.
وي اظهار داشت: عصر و دوراني كه در آن به سر مي‌بريم عصر قدرت‌يابي مسلمانان نام نهاده شده است پس ما آن‌قدر نفوذ داشته‌ايم كه چنين نامي را برگزيده‌اند.
هاشمي گفت: دشمنان از كوچك‌ترين روزنه براي سد كردن راه بسيجيان استفاده مي‌كنند ولي موفق نخواهند شد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده