فرمانده سپاه كربلاي مازندران خبر داد نمايش قدرت 10 هزار بسيجي مازندراني در هفته بسيج

خبرگزاري فارس:‌ فرمانده سپاه كربلاي مازندران با اشاره به اينكه توانمندي‌هاي بسيجيان در بخش خاصي محدود نيست از نمايش قدرت 10 هزار بسيجي مازندراني در هفته بسيج امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، علي شاليكار پيش از ظهر امروز در همايش بسيج و رسانه‌ها كه به مناسبت هفته بسيج برگزار شد، اظهار داشت: مازندران با جمعيت حدود 3ميليون نفر، بيش از يك ميليون بسيجي سازمان يافته دارد.
وي افزود: بسيج مازندران به دليل عملكرد مثبت و حضور به موقع در تمام عرصه‌ها در سال‌هاي اخير مقام برتر كشور را كسب كرد.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران بيان داشت: در روز پنجم آذر حدود 10 هزار بسيجي با توانمندي‌هاي ويژه قدرتشان را به نمايش خواهند گذاشت.
وي گفت: هدف اصلي كاري سپاه كربلاي مازندران در اين هفته حفظ تشكيلات مردمي است و هم اكنون سپاه استان در قالب گرداني، دوره‌هاي آموزش مقدماتي، تكميلي و تخصصي را براي اعضاي بسيج برگزار مي‌كنند.
شاليكار اظهار داشت: همه نيروهاي انقلابي بايد به دور از هرگونه دسته‌بندي‌هاي كه در كشور وجود دارد بايد به مصلحت جامعه فكر كنند و از اصول انقلاب نيايد عدول داشته باشند.
وي وجود خواهران بسيجي در عرصه‌هاي مختلف سازندگي را نشان‌دهنده ارج نهادن انقلاب اسلامي به زنان عنوان و بيان داشت: بسيج توانست در مقابل توطئه‌هاي دوران انقلاب اثر گذار باشد و در برابر دشمنان ايستادگي كامل داشته باشند.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران با اشاره به اينكه ابتكار عمل بسيجيان در برابر دشمنان چشمگير است، تصريح كرد: بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس توانستند با رشادت خود ارتش كلاسيك دوران را از پاي درآورند.
وي در خصوص فعاليت‌هاي بسيج سازندگي نيز گفت: بسيج سازندگي مازندران سه سال است كه به طور فعال در اجراي پروژه‌هاي عظيم گام برداشته و با كيفيت مطلوب و بازدهي مناسب از عهده كارها برآمده است.
شاليكار نخبه‌هاي بسيجي را براي كشور و استان سرمايه دانست و تصريح كرد: در بحث فناوري، نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح بسيجيان پيشگام در عرصه فناوري اطلاعات هستند.
نماينده ارشد ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران نيز در اين جلسه گفت: بسيج مازندران تعامل سازنده با رسانه‌ها دارد.
عبدالعلي گواهي افزود: موفقيت جوانان ايراني در المپيادهاي مختلف علمي، فرهنگي و سياسي مرهون تلاش‌هاي بسيجيان است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده