قيمت انواع پرتقال ونارنگي شمال


قيمت انواع پرتقال ونارنگي به دليل آغاز فصل برداشت طي هفته گذشته تا کنون با روند نزولي مواجه شده است .

"حسين مهاجران "،رييس اتحاديه تعاوني هاي ميوه وسبزي با بيان اين مطلب در گفت وگو با برنا گفت :انواع نارنگي وپرتقال از شمال وجنوب وارد بازار شده است که واردات اين ميوه ها موجب کاهش تقاضا براي پرتقال هاي وارداتي از افريقا شده است.
وي با اشاره به اينکه قيمت پرتقال ونارنگي هاي داخلي از نوع وارداتي آن با کيفيت تر وارزان تر است اظهار داشت :پرتقالي که از نواحي شمالي کشور برداشت مي شود هم اکنون کيلويي ۴۰۰ تا ۸۰۰ تومان به فروش مي رسد.
مهاجران با اشاره به اينکه هر کيلو نارنگي نيز کيلويي ۳۰۰ تا هزار تومان به فروش مي رسد خاطرنشان کرد :هم اکنون انواع نارنگي از جنوب وشمال کشور در بازار عرضه شده است که مي تواند بازار را تامين کند بنابراين نيازي به واردات اين دو محصول نيست.
رييس اتحاديه تعاوني هاي ميوه وسبزي با بيان اينکه توليد نارنگي امسال بسيار زياد بوده است خاطرنشان کرد :چنانچه تا بهمن ماه امسال بتوانيم از طريق نارنگي شمال وپرتقال جنوب بازار را تامين کنيم مي توانيم پرتقال شمال را براي شب عيد ذخيره کنيم.
رييس اتحاديه تعاوني هاي ميوه وسبزي خاطرنشان کرد :سيب نيز به ميزان کافي براي شب عيد ذخيره شده است بنابراين تا پايان امسال کمبودي در سه ميوه مهم شب عيد نخواهيم داشت.

مهاجران با اشاره به اينکه سيب بر سر درخت کيلويي ۲۰۰ تومان است اظهار داشت :شايعاتي مبني بر کمبود پرتقال باعث گراني سيب شد به طوريکه قيمت اين محصول به کيلويي هزارو سيصد تومان رسيده است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده