نامه ي رئيس شوراي اسلامي شهر رامسر به مدير كل دفتر امور شهري در مورد هزينه هاي مربوط به مراسم توديع و معارفه


اسماعيل گوهررستمي رئيس شوراي اسلامي شهر رامسر طي نامه اي خطاب به سيد يونس حسيني مدير كل دفتر امور شهري استانداري مازندران در خصوص هزينه ٥/٣ ميليون توماني مراسم توديع و معارفه شهرداران رامسر برگزار شده در تاريخ ٢/٩/٨٧ توضيحاتي داد. در اين نامه آمده است :
جناب آقای سید یونس حسینی
مدیر کل محترم دفتر امور شهری استانداری مازندران
سلام علیکم
احتراماً با سلام و تحیات الهی ، همانگونه که مستحضرید مراسم تودیع و معارفه شهردار رامسر در روز شنبه مورخ 2/9/87 با حضور جنابعالی و جناب آقای مهندس هاشمی معاونت محترم فنی استانداری ، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ، مسئولین شهری و جمع کثیری از شهروندان در محل سالن آمفی تئاترهتل رامسر برگزار گردید . در این راستا در شامگاه 2/9/87 برنامه خبر داخل پرانتز شبکه استانی مازندران به نقل از یک عضو شورای اسلامی شهر رامسر خبری را تحت عنوان " تودیع و معارفه 5/3 میلیون تومانی در رامسر" را پخش نمود. بدین منظور جهت شفاف سازی افکار عمومی به استحضار می رساند که شورای اسلامی شهر رامسر بر اساس درخواست سرپرست محترم شهرداری و رایزنی های شفاهی مصوب نمود که تا سقف 000/000/35 ریال جهت مراسم تودیع و معارفه شهرداران و گزارش عملکرد شهرداری رامسر به شکل تهیه فیلم ، پمفلت و لمینت هزینه گردد . نظر به اینکه گزارش عملکرد دوره ای شهرداری از وظایف و رسالت قانونی شهرداری ها می باشد و شورای اسلامی موظف به نظارت و ترغیب شهرداری نسبت به این امر مهم می باشد . از آنجایی که مراسم تودیع و معارفه شهرداران نیز به شکل دعوت عمومی برگزار می گردید ، بالطبع می توانست مکان بسیار مناسبی برای این امر باشد .
البته با توجه به بررسی های انجام شده به عرض می رساند که مجموع هزینه های انجام شده مبلغ 000/580/32 ریال بوده که از این میزان مبلغ 000/580/22 ریال شامل هزینه های اجاره سالن ، اجاره سیستم صوتی ، هزینه های پارچه نویسی و اطلاع رسانی و فیلمبرداری ، هزینه های پذیرایی داخل سالن و خرید هدیه بوده است و مبلغ 000/000/10 ریال مربوط به هزینه ارائه عملکرد به صورت تیزر تبلیغاتی ، چاپ پمفلت و چاپ لمینت بوده است . بدیهی است حساسیت آن مدیر گرامی در زمینه هزینه های انجام شده از محل اعتبارات شهرداری قابل ارزش بوده ، لکن معرفی شهری با زیرساختهای ملی که در هیأت محترم دولت نیز به عنوان اولین شهر نمونه گردشگری به تصویب رسیده است نیاز به دیدگاه های وسیع و و ملی مي باشد .

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده