هواي مازندران از فردا باراني مي‌شود


به نقل از اداره كل هواشناسي استان مازندران، بر اساس تجزيه و تحليل نقشه‌هاي هواشناسي، شكل‌گيري جريان‌هاي مرطوب شمالي سطح زمين‌ روي سواحل جنوبي درياي خزر و شارش‌هاي ناپايدر تراز مياني جو، پيش‌بيني مي‌شود هواي مازندران از روز دوشنبه تا صبج چهارشنبه هفته جاري به صورت ابري، همراه با بارش متناوب باران در نقاط ساحلي و جلگه‌اي و بارش برف در ارتفاعات، مواج شدن دريا، وزش باد و كاهش دما در استان مازندران باشد.
اداره كل بازسازي و حوادث غير‌مترقبه مازندران نيز با صدور اطلاعيه‌اي نسبت به احتمال آبگرفتگي معابر، طغيان رودخانه‌ها و مشكلات ناشي از ورش باد هشدار داد.
در اين اطلاعيه‌اي آمده است: در هنگام تردد در محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان و در هنگام بارش‌هاي شديد باران با رعايت نكات ايمني و توقف در مكان مناسب، امن و مجهز كردن وسايل نقليه به امكانات ضروري با كسب اطلاعات از مسيرهاي مطمئن تردد كنند.
از اقامت و تردد در مسيرهاي پر مخاطره، بستر و حريم رودخانه‌ها، مسيل‌ها و نقاط سيل‌‌گير در هنگام بارش‌هاي شديد رگباري باران خودداري كنند.
ساكنان بومي حاشيه رودخانه‌ها و مسيل‌ها و نقاط سيل‌گير در هنگان بارندگي‌هاي رگباري و شديد با رعايت نكات ايمني در مكان مناسب و ايمن پناه‌گيري كنند.
صيادان نيز در زمان مواج بودن دريا از رفتن به دريا خودداري كنند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده