سیاستم برای پرسپولیس سکوت و انتظار است/ یک خبر مرا تکان داد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برخی ها به دنبال ایجاد جو منفی برای او هستند گفت: برابر این حربه ها سیاستم سکوت است و قصد پاسخگویی ندارم.
افشین قطبی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در امارات بسر می برد، با انتقاد از حاشیه سازیهایی که در مورد جدایی او از این تیم مطرح شده است به خبرنگار مهر گفت: با وجود اینکه قصد مصاحبه کردن ندارم اما این روزها تیر و ترکش‌های زهرآلودی به سوی من پرتاب می شود. به گفته دوستانم در ایران صفحات فراوانی در بدگویی و انتقاد از من سیاه می شود. زبان‌های بسیاری باز شده که پاسخ من در حال حاضر به همه آنها سکوت است، زیرا بدگویان همان مدیحه سرایان گذشته هستند که حرف‌هایشان برای من اهمیتی ندارد.


قطبی خاطرنشان کرد: در این مدت فقط یک خبر بود که مرا تکان داد و به واقع قلب من را لرزاند. مردم، به واقع همان عاشقان پرسپولیس با وجود فضای مسمومی که علیه من به وجود آمده است در نظرسنجی برنامه 90 احساسات زیبایی به من نشان دادند و ثابت کردند تحت تاثیر افرادی که منفعت شان در حذف افشین قطبی بود، قرار نگرفته اند.



سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: شاید سرنوشت من به گونه ای رقم بخورد که دیگر به ایران بازنگردم اما هرگز معرفت و مرام این دوستداران پرسپولیس را فراموش نمی کنم. آنها بدون اینکه از سوی فرمانده یا لیدری خاص هدایت شوند، حرف دلشان را زدند. به واقع جاذبه همان آنها بود که مرا به ایران کشاند و فراغ و دوری آنهاست که بیشترین رنج و اندوه را در دلم تلمبار کرده است. در مقابل این همه بزرگواری دیگر نتوانستم سکوتم را حفظ کنم و مقابل این همه احساسات پاک سرتعظیم فرود نیاورم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سیاست من سکوت و انتظار است. قرار شده من و مسئولان باشگاه پرسپولیس به عزت و شخصیت هم احترام بگذاریم که تا به امروز از سوی من این تعهد به شدت رعایت شده است.

افشین قطبی با اشاره به حمایت دکتر محمود احمدی نژاد از وی گفت: از رئیس جمهور ورزشدوست ایران به خاطراین ابراز لطف تشکر می کنم.
منبع : خبرگزاري مهر

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده