بزرگترين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري در گيلان


رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گيلان گفت:‌ اولين و بزرگترين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري استان گيلان از تاريخ 26 لغايت 30 آذر ماه جاري در پارك بازار لنگرود با بيش از 600 غرفه داير خواهد شد.



مهندس محمد حسين مهدي پور، رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گيلان با اعلام اين مطلب در گفت‌وگوي اختصاصي با ايسنا ، اظهار داشت: اولين و بزرگترين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري استان گيلان با حضور كشورهاي مختلف و استان‌هاي سراسر كشور با هدف معرفي توانمندي‌هاي گردشگري و صنايع وابسته، صنايع دستي و هنرهاي سنتي، ميراث فرهنگي و فرصت‌هاي سرمايه گذاري با نام مخفف ( G.I.T.E ) با همكاري بخش خصوصي و شركت خزر ماهوت در لنگرود برگزار خواهد شد.

وي افزود: اين نمايشگاه در زميني به مساحت 5 هكتار و در 600 غرفه طراحي شده است و از برنامه‌هاي جنبي اين نمايشگاه مي‌توان به اجراي موسيقي محلي استان‌هاي شركت كننده و نمايش‌هاي آييني اشاره كرد.

مهدي پور تاكيد كرد: تاكنون 10 كشور جهت حضور در اين نمايشگاه اعلام آمادگي كرده‌اند و از كليه سفراي كشورهاي شركت كننده دعوت به عمل آمده است تا از اين نمايشگاه بازديد كنند.

وي خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه در ساعت 10 صبح روز 26 آذر ماه با حضور مسوولين كشوري و استاني در لنگرود افتتاح خواهد شد و صبح‌ها به غير از دو روز تعطيل براي بازديد گروه‌هاي دانش آموزي و دانشجويي داير بوده و عصرها نيز پذيراي عموم مردم خواهد بود.

ديلم نيوز

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده