فرماندار رامسر: كيفيت شير مدرسه‌ها بايد بهتر شود

به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، علي باباخاني بعد از ظهر امروز در جلسه كميته توزيع شير مدارس اين شهرستان با تاكيد بر لزوم كيفيت شير توزيعي افزود: از آنجا كه پايه علمي و اقتصادي هر نظامي در آموزش و پرورش شكل مي‌گيرد، بنابراين توجه به وضعيت جسماني دانش‌آموزان نيز از اهميت بالايي برخوردار است.
وي اظهار داشت: تغذيه در دسترس و ارزان براي همه اقشار جامعه امكانپذير نيست اما اين طرح دولت و آموزش و پرورش كمك‌كننده بوده است.
باباخاني خاطرنشان كرد: اين امر در بنيه علمي دانش‌آموز تاثير بسزايي دارد و پس از وقفه‌اي كه در اين مورد در شهرستان به وجود آمد، بايد با كمك افراد دست‌اندركار سعي شود هم در نحوه توزيع شير و هم در كيفيت و سلامت اين كار دقت شود.
مدير آموزش و پرورش رامسر نيز در اين جلسه به برخي از موارد مربوط به شير مدارس و نحوه توزيع آن اشاره كرد و گفت: شير بايد به‌ موقع به ‌دست دانش‌آموزان برسد.
محمد‌صالح رضاخاني تصريح كرد: سهيمه شير در مدارس ابتدايي و راهنمايي 70 نوبت است كه به‌ صورت يك روز در ميان توزيع مي‌شود.
وي خاطر‌نشان كرد: توزيع شير و نحوه مصرف آن بسيار مهم است و اگر شير ديرتر از ساعت مقرر توزيع شود، در نحوه مصرف نيز خلل وارد مي‌شود.
صالح‌خاني افزود: هر چه كيفيت شير توزيع شده بيشتر باشد، استقبال دانش‌آموزان از آن بيشتر است.
وي با اشاره به اينكه شير استرليزه‌ مورد استقبال بيشتر دانش‌آموزان است، اظهار داشت: به دليل محدوديت مالي، از سهميه شير استر‌ليزه كم شده و شير پاستوريزه اضافه شده است.
اين مسئول در پايان گفت: زمان توزيع و مصرف شير در مدارس زمان زنگ تفريح نبايد باشد، بلكه بايد در زمان آموزشي از آن استفاده كرد تا فرهنگ استفاده از شير در جامعه نهادينه شود.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده