در بين نامه‌هاي نوشته شده به رئيس جمهور نامه 233 صفحه‌اي طولاني‌ترين ‌نامه به رئيس جمهور شد


عباس خميري ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين نامه توسط يك دانشجو نوشته شده است و سعي كرده است تا مشكلات و راه برون رفت از اين مشكلات را براي رئيس جمهور و مسئولان استاني بيان كند.
وي تصريح كرد: 145 هزار نامه مردم مازندران در سفر دوم هيئت دولت به استان مورد بررسي قرار گرفت.
مدير‌كل دفتر بازرسي استانداري مازندران افزود: از 145 هزار نامه رسيده 109 هزار و 984 نامه بازبيني و 101 هزار و 105 نامه نيز در رايانه ثبت شده است.
خميري با اشاره به اينكه تاكنون 5 هزار نامه ويژه رئيس جمهور به‌دليل حساسيت خاص هنوز بازگشايي نشده و مستقيماً به دفتر رئيس جمهور ارسال مي‌شود تصريح كرد: استاندار مازندران هر روزه گزارش رسيدگي به نامه‌هاي مردمي را مورد بررسي قرار مي‌دهند.
وي تاكيد كرد: در رسيدگي به‌ نامه‌هاي دور دوم سفر هيئت دولت به استان مازندران با استفاده از تجربيان سفر دور اول و استفاده از كارشناسان و كاربران زبده، درصد خطا به صفر رسيد.
مديركل دفتر ارزيابي، بازرسي و پاسخگويي به شكايات استان مازندران از تشكيل چهار كارگروه تخصصي حمايتي، اشتغال، مسكن و تسهيلات بانكي براي رسيدگي به نامه‌هاي مردمي خبر داد و خاطر نشان كرد: دفتر رسيدگي به شكايات استانداري به نامه‌هاي دور اول هم رسيدگي خواهد كرد.
وي يادآور شد: 300 كارشناس خبره از دستگاه‌هاي اجرايي استان مازندران براي رسيدگي به نامه‌ها انتخاب و تا پايان هفته كار رسيدگي و ثبت به اتمام و و با درج در فرم‌هاي مخصوص به دستگاه مربوطه ارسال مي‌شود.
خميري تصريح كرد: در مدت حضور دو روز هيئت دولت در استان مازندران 4 هزار و 500 مازندراني با وزرا و قائم مقام وزار ديدار كردند.
وي از راه‌اندازي و نصب پروژه سامد( سامانه الكترونيكي مردمي دولت در مازندران) در استان براي رسيدگي بهتر نامه‌هاي مردمي خبر داد و بيان داشت: فيبر نوري اين سامانه نصب شده است.
خميري با اشاره به راه‌اندازي شماره تلفن گوياي 111 براي بيان مشكلات مردم مازندران گفت: دستگاه‌هاي اجرايي سراسر استان با يان سالنه پاسخگوي مردم مازندران خواهند بود.
وي درباره نامه‌هاي مردم مازندران در دور دول سفر اضافه كرد: تاكنون به بيش از 70 درصد نامه‌هاي دور اول سفر پاسخ مثبت داده شد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده