خطيب جمعه تنكابن: نمايندگان مجلس شهيد مدرس را الگوي كاري خود بدانند

به گزارش خبرگزاري فارس از تنكابن، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعيلي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تنكابن به بيان رشادت‌هاي شهيد مدرس در مقابله با ظلم و ستم اشاره كرد و اظهار داشت: استقلال خواهي، شجاعت، عدم آلوده شدن به فساد و تلاش براي خدمت‌گذاري به مردم نام و ياد مدرس را هميشه زنده نگه مي‌دارد.
وي افزود: اسوه بودن شهيد مدرس امتيازي از تدبير، حساسيت و ديانت اوست و همين امر موجب سربلندي وي شده است و ما بايد با شناخت ابعاد روحي، بينش سياسي و اعتقادي اين سياستمدار بزرگ، وي را كه الگوي تمام مبارزان است، الگوي خود قرار دهيم.
امام جمعه موقت تنكابن درباره بسيج گفت: بسيج يعني فرهنگ معنويت، شجاعت، غيرت، استمرار استقلال، آزادي و در مجموع يك حركت مكتبي در جامعه به‌ شمار مي‌رود.
‌اسماعيلي افزود: بسج يعني پيشرو بودن در همه مراحل زندگي و براي همه ميدان‌هاي حفاظت و حراست از آرمان‌هاي بلند انقلاب، امام و دين و اين احساس مخلصانه در وجود آنها نهادينه شده است.
وي به مناسبت اول ذي‌الحجه كه روز ازدواج حضرت زهرا(س) و اميرالمؤمنين(ع) است، اشاره كرد و گفت: ازدواج امر بسيار مهمي است و ما از مردم مي‌خواهيم كه همچون زندگي حضرت فاطمه(س) و حضرت علي(ع) ساده و بي‌تكلف زندگي خود را آغاز كنند.
اسماعيلي اظهار داشت: اگر چه موضوع ازدواج موضوع ساده‌اي به نظر مي‌رسد اما در جامعه امروز ما ازدواج جايگاه وي‍ژه‌اي دارد و اين اتفاق تأثير بسزايي در اجتماع و شرايط كلي آن مي‌گذارد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده