كارشكني اماراتي‌ها پيش از ديدار چهارشنبه


سفير جمهوري اسلامي ايران در امارات گفت: به كمتر از يك درصد ايرانيان علاقمند به تماشاي ديدار ايران - امارات در دبي بليت خواهد رسيد.

حميدرضا آصفي که همواره در کنار تيم‌هاي ورزشي ايران در امارات حضور مستمري دارد، درمورد نحوه‌ي هماهنگي براي حضور ايرانيان و بليت فروشي اين بازي به ايسنا گفت: ما بايد در اين باره به چند موضوع واقف باشيم اول اين‌که ظرفيت ورزشگاه آل مکتوم در حدود 15 تا 18 هزار نفر است که طبق قانون فيفا از اين تعداد و در حالت خوش‌بينانه 10 درصد به ما اختصاص خواهد يافت، ثانيا ما در اين بازي ميهمانيم نه ميزبان.

وي افزود: ما در کشور امارات شاهد خيل عظيمي از هموطنان ايراني که نزديک به 500 هزار نفر هستند، مي‌باشيم که از اين تعداد شايد به تنها کمتر از يک درصد از آنها بليت برسد.

آصفي تاكيد كرد: تلاش سفارات، کنسولگري و فدراسيون فوتبال بر برنامه‌ريزي بر ارايه‌ بليت‌هاي اختصاص يافته به تماشاگران ايراني است که در صورت تحويل بليت‌ها تمهيداتي انديشيده شده تا در باشگاه ايرانيان تعدادي از اين بليـت‌ها به فروش برسد.

وي گفت: من از هموطنان عزيز مي‌خواهيم که در دقيقه نود به فکر تهيه بليت نباشند، چراکه با توجه به اين مسايل تهيه بليت کار دشوار خواهد بود.

آصفي درپايان از هموطنان خواست که با هماهنگي با باشگاه ايرانيان نسبت به خريد تعداد نزديک با600 بليت اختصاص يافته اقدام کنند.

بر اساس اين گزارش، اختصاص 600 بليت به تيم مهمان در حالي انجام شده كه با توجه به ظرفيت ورزشگاه آل مكتوم بايد حدود 1600 بليت به ايرانيان تعلق گيرد. سرپرست تيم ملي نيز از رايزني‌هاي مسوولان فوتبال و سفارت ايران براي افزايش اين سهميه خبر داده است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده