فرمانده سپاه رامسر‌: 83 برنامه‌ ‌در ‌رامسر اجرا شد

خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه رامسر از برگزاري 83 برنامه با 39 عنوان در طول هفته بسيج در رامسر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، يحيي كريم‌زاده گنجي پيش ‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه هفته بسيج اظهار داشت: وظيفه اصلي بسيج امنيت و حفظ اسلام است.
وي با اشاره به سخن امام خميني (ره) درباره نهاد بسيج افزود: بزرگ‌ترين ساده‌انديشي آن است كه گمان كنيم دشمن دست از اسلام برداشته است و در اين راه بسيج به عنوان پايگاه اصلي حفظ اسلام عمل مي‌كند.
كريم‌زاده به برنامه‌هاي اين سازمان در طول هفته بسيج اشاره كرد و بيان داشت: هر روز از هفته بسيج به يك نام نام‌گذاري شده است و در اين راستا سعي كرديم با برنامه‌هاي متنوع مسابقات ورزشي، نشست‌هاي عقيدتي و سياسي و برپايي نمايشگاه‌هاي مختلف را برگزار كنيم.
وي خاطر‌نشان كرد: رامسر داراي 9 حوزه مقاومت محلي و چهار قشري است و 202 رده مقاومت برادران و خواهران را زير پوشش دارد.
فرمانده سپاه پاسداران رامسر تصريح كرد: در برنامه سامانه سال 87، 24 هزار و 919 بسيجي در قالب گردان‌هاي عاشورا، الزهرا و رده‌هاي ذوالفقار ساماندهي شدند.
وي با بيان اينكه در سال‌ جاري چهار كلاس عقيدتي برگزار شده است، همكاري و تعامل اداره‌ها با بسيج شهرستان را مثبت ارزيابي كرد.
فرمانده سپاه رامسر اظهار داشت: در چند سال اخير با بسيج سازندگي توانستيم برنامه‌هاي اوقات فراغت بسياري از جوانان را پر كرده و در اين راستا در تابستان سال‌ جاري 21 هزار و 220 نفر در سطح شهرستان مشغول به فعاليت شدند و دستاورد‌هاي ‌خوبي داشته است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده