افشين قطبي استعفا كرد


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: عذاب‌آورترين تصميم زندگي ام را گرفتم؛ اما بخاطر پرسپوليس بايد استعفا مي‌كردم.

افشين قطبي در گفت و گو با فارس، پيش از خروج از ايران، اظهار داشت: حرف‌هاي زيادي در دلم بود كه نمي‌توانستم بازگو كنم؛ اما وقتي هواداران را مي‌ديدم كه با چه عشق و علاقه‌اي در محل تمرينات و بازي‌ها حضور پيدا مي‌كردند، دوست داشتم بيشتر به پرسپوليس خدمت كنم.
قطبي ادامه داد: ‌يكي از سخت‌ترين و عذاب‌آورترين تصميم‌هاي زندگيم را گرفتم و همه هواداران و مردم بدانند كه اين تصميم من فقط بخاطر پرسپوليس بود و هيچ جنبه ديگري نداشت.
وي خاطرنشان كرد:‌ اميدوارم با رفتن من خيلي از مسائل با اين باشگاه بزرگ حل شود و مسئولين بيشتر به فكر اين تيم مردمي باشند. از صميم قلب براي پرسپوليس و بازيكنانش و هيئت مديره آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم آنها در سه جام موفق باشند.

قطبي در پايان يادآور شد: خواست هايي داشتم كه بازگو كردم؛ اما برآورده نشد. اين موارد دلايلي بود در خصوص خداحافظي من از پرسپوليس.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده