اخبار كوتاه

شكيل 48 هيأت مذهبي در رامسر

*شهرهاي گردشگري نيازمند توجه ويژه در حوزه تبليغات ديني و اسلامي هستند.

حجت‌الاسلام عبدالوهاب فريد سرپرست اداره تبليغات اسلامي رامسر با بيان مطلب بالا از تشكيل 48 هيأت مذهبي در اين شهرستان خبر داد.

وي، كمبود نيروي انساني را از مشكلات اين نهاد فعال برشمرد و افزود: رامسر، از خانه‌هاي عالم در مناطق سپارده، تمل و يازن برخوردار است و يك خانه عالم در منطقه طالش محله هم در حال ساخت است.



برپايي 2 نمايشگاه معرفي مشاغل در رامسر


* به مناسبت هفته معرفي مشاغل، دو نمايشگاه متمركز در هنرستان‌هاي شهيد مطهري و عباس حريري رامسر، گشايش يافت.

مسئول هسته مشاوره آموزش و پرورش رامسر در حاشيه اين نمايشگاه گفت: هفته معرفي مشاغل، فرصتي براي ترسيم دورنماي آينده شغلي دانش آموزان است.

فريده شيرزاد، افزود: نظام آموزشي، بايد به گونه‌اي باشد كه در كنار آموزش علوم، مهارت‌آموزي هم اجرا شود و دانش‌آموزان را براي زندگي آينده مهيا سازد.

او در پايان گفت: برپايي نمايشگاه مستقل در تمامي مدارس، برپايي پايگاه‌هاي ثابت و سيار هدايت تحصيلي با استفاده از مشاوران باتجربه، بازديد از مراكز شغلي، حضور متخصصان و صاحبان مشاغل و متخصصان امور تحصيلي از مهمترين فعاليت‌هاي اين مديريت در هفته معرفي مشاغل به شمار مي‌رود.

دبير دوره راهنمايي رامسر به عنوان معلم نمونه كشوري معرفي شد.

دبير ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش رامسر با بيان خبر بالا، افزود: طلعت رجبي دبير علوم تجربي از آموزشگاه شهيد ببري، به عنوان معلم نمونه كشوري از غرب مازندران شناخته شده است.

اميد پورعسگري افزود: معصومه نوروزي دبير رياضي مدرسه مرحوم حسن فتوكيان و معصومه اميري فرد دبير ادبيات فارسي مدرسه فاطميه هم امسال در رديف معلمان نمونه استان مازندران قرار دارند.

وي، در پايان به برنامه‌هاي ستاد بزرگداشت مقام معلم اين استان اشاره كرد و گفت: غبارروبي مزار شهداي فرهنگي، برگزاري همايش بزرگ فرهنگيان همايش قدرداني از فرهنگيان پيشكسوت، و برپايي نمايشگاه آثار مكتوب و هنري فرهنگيان رامسر، از جمله برنامه‌‌هاي اين شهرستان در هفته گراميداشت مقام معلم به شمار مي‌رود.

سازمان تاكسيراني تنكابن در مراسمي با حضور جمعي از مسئولان منطقه گشايش يافت.

كبيري شهردار تنكابن در اين مراسم گفت: 1750 وسيله مسافربر شخصي و 421 تاكسي و 11 دستگاه خودرو ون در اين شهر در حال خدمت‌رساني است.

او افزود: طرح بيمه تاكسيرانان، بايد در اولويت كاري اين سازمان قرار گيرد.


تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده