رابين هود در شوراي شهر ...!!


عضو شوراي اسلامي يكي از شهرهاي مازندران براي جلب توجه مردم به سناريوي جديدي پناه آورده است.

به گزارش خبرنگار دريانيوز در حاليكه زمزمه برگزاري انتخابات شوراهاي شهر و روستا در آذر ماه شنيده مي شود يك عضو شورا در غرب مازندران براي جلب توجه مردم و ورود به شوراي دوره چهارم، در اقدامي تامل برانگيز، شهردار و اعضاي شوراي اين شهر زيبا را زير سوال برده است.

اين عضو شورا كه گهگاه طبع شاعريش نيز گل مي كند به مخاطبانش وعده داده است كه در آينده نزديك از برخي اقدامات ديگر اعضاي شورا و شهردار، پرده بردارد.

مشار اليه كه "بهانه ای برای فردايش" پيدا نكرده و تصور مي كند در دور آينده رد صلاحيت خواهد شد ديگر اعضاي شوراي شهرش را به "تحت امر بودن شهردار" متهم كرده است وي همچنين اعضاي شوراي شهرش را به انفعال و وادادگی در برابر برخی سوء مدیریتها و رفتارهای تحقیر آمیز!! شهردار متهم كرده است.

وي قصد دارد در پشتيباني از مردم، اقدامي مشابه "رابين هود" را در نهم اردیبهشت "سالروز شوراها" انجام دهد تا بزعم خود، خاطره خوبي از خود بجا گذارد!!

البته وي فراموش كرده كه به پايان دوره اي كه مردم به امانت نزد او سپرده اند مدت اندكي باقيمانده است بنابراين تصميم گرفته تا پس از سه سال و اندي، سكوتش را شكسته و تحت عنوان سوال از شهردار، با شگرد جديدي، حمايت مردم شهرش را به خود جلب كند!


تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده