طرح كاهش تلفات برق در تنكابن آغاز شد

نورالله دهبندي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تنكابن با اشاره به اختصاص 20 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين طرح اظهار داشت: با اجراي اين پروژه كه از منابع و اعتبارات داخلي كاهش تلفات و سازمان سابا تأمين شد، علاوه بر كاهش تلفات انرژي به ميزان 10 ميليون كيلووات ساعت به‌صورت سالانه، ضعف ولتاژ 81 نقطه شهري و روستايي امور تنكابن برطرف مي‌شود.
وي اظهار داشت: با توجه به فرسودگي شبكه‌هاي فشار ضعيف و 20 كيلوولت در امور تنكابن، اجراي اين طرح‌ها كمك قابل توجهي به افزايش پايداري شبكه و رضايت مشتركان خواهد كرد.
دهبندي از بازيابي ترانس‌هاي سوخته و استفاده دوباره در شبكه‌هاي برق غرب مازندران با تجهيز تعميرگاه ترانس در اين شركت خبر داد و تصريح كرد: با هدف صرفه‌جويي در هزينه‌ها و استفاده بهينه از سرمايه‌ها و تأسيسات شركت، پس از استقرار و تجهيز اكيپ تعميرات در كارگاه ترانس، تاكنون بيش از 40 دستگاه ترانس سوخته در قدرت‌هاي مختلف، بازيابي، بوبين پيچي، تعمير و مجدداً در شبكه‌ها به كار گرفته شد.
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران خاطرنشان كرد: بر اين اساس و با انجام اين حجم از عمليات، تاكنون 2 ميليارد ريال در هزينه‌ها صرفه‌جويي شد.
وي گفت: با فعاليت اكيپ تعميرات سيار ترانس با تصفيه فيزيكي روغن ترانس به روش خط گرم (ترانس برق دار) و همچنين اصلاح اتصالات و سرويس ترانس در محل شامل نصب كفشك و كابلشو، سرويس روغن، نصب يا تعويض سيليكاژل (رطوبت گير)، تعميرات پيشگيرانه بر روي يك‌هزار و 200 دستگاه ترانس انجام شد كه اين تعداد معادل 25 درصد تعداد كل ترانس‌هاي موجود در سطح شركت است.
منبع :فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده