تنكابني‌ها صاحب شعبه موسسه مهر شدند

روابط عمومي موسسه مهر مازندران، مديركل امور شعب موسسه مهر مازندران اظهار داشت: با وجود آن كه موسسه مهر موسسه‌اي نوپا و جوان است، اما در اين مدت توانسته خدمات ارزشمندي را به آحاد مردم استان ارائه و مشتريان زيادي را جذب و اعتماد عمومي را جلب كند.
حسنعلي هدايت در افتتاح موسسه مهر شعبه تنكابن، شاخص خدمت و احترام به مشتريان را ملاك اصلي ارزيابي عملكرد موسسه مهر مازندران دانست و ابراز اميدواري كرد؛ اين موسسه بتواند در اين مسير گام‌هاي ارزنده‌اي بردارد.
وي اظهار داشت: نوع خدمات ارائه شده توسط موسسه، علاوه بر جنبه اقتصادي نگاه به عام المنفعه بودن دارد كه براي مردم، سازمان‌ها و ادارات كاربرد مناسبي دارد، خواسته‌هاي مشتريان براي ما مهم است و بر اساس آن خدمات موسسه مهر برنامه‌ريزي و طراحي مي‌شود.

* هدف موسسه مهر ايستادن بر قله سيستم پولي كشور است
مدير روابط عمومي موسسه مهر مازندران نيز در مراسم افتتاح اين شعبه با تاكيد بر ظرفيت‌هاي اقتصادي بالقوه منطقه گفت: موسسه مهر با شناخت اين ظرفيت‌ها و با هدف توسعه كسب و كار و با تكيه بر اين توانمندي‌ها در مازندران حضور يافته و درصدد است تا دامنه و تاثير حضور خود را در اين استان افزايش دهد.
مهدي بازاري با تاكيد بر اينكه هدف موسسه مهر ايستادن بر قله سيستم پولي كشور است، گفت: براي دستيابي به اين مقصود، حضور آگاهانه و اثربخش يكي از ضرورت‌هاي ما است و به آن توجه خواهيم داشت.
مدير روابط عمومي موسسه مهر مازندران خاطرنشان كرد: موسسه مهر شعبه تنكابن نخستين موسسه مالي و اعتباري مهر است كه در سال جاري افتتاح شد.

*افتتاح شعبه آيت‌الله لاييني نكا موسسه مهر مازندران
مديركل امور شعب موسسه مهر مازندران با تشريح اهداف بانكي از تشكيل موسسات مالي و اعتباري گفت: موسسات مالي و اعتباري زمينه‌ساز ارتقاي استانداردهاي سيستم هاي مالي و بانكداري در كشور و مطرح شدن مشتري‌مداري به عنوان اصل محوري كسب و كار شدند و علاوه بر آن توانستند با جذب نقدينگي به شيوه‌اي مطلوب، اين منابع را در مسير رونق و تقويت توليد و كسب و كار در سطح ملي و منطقه‌اي به كار گيرند.
حسنعلي هدايت از موسسات مالي و اعتباري مهر به عنوان يكي از موفق‌ترين موسسات مالي و اعتباري در نظام پولي كشور نام برد و ابراز اميدواري كرد؛ كه با افتتاح اين شعبه در شهرستان نكا، مردم اين شهرستان نيز شاهد تداوم حضور تاثيرگذار موسسه مهر در اقتصاد مازندران باشند.
وي با تاكيد بر اينكه شهرستان نكا قابليت‌هاي فراواني در عرصه اقتصادي دارد، گفت: حضور موسسه مهر در اين شهرستان مي‌تواند نشاط آفرين باشد.
مديركل امور شعب موسسه مهر مازندران خاطرنشان كرد: با استقبال پرشور مردم از ارائه خدمات بانكي مالي و اعتباري مهر سالانه منابع مالي اين موسسه در حال افزايش است.
هدايت از راه‌اندازي فيبرنوري خطوط ديتا، ارائه خدمات نوين بانكي، اينترنت بانك، sms بانك، موبايل بانك، تلفن بانك، نهادينه كردن بازرسي و حسابرسي الكترونيك، رسيدگي و پاسخگويي سريع به شكايات مشتريان در امر مشتري‌مداري و از طريق سيستم‌هاي ارتباطي شامل ايميل، تلفن گويا و مراجعه‌هاي حضوري خبر داد.
موسسه مالي و اعتباري مهر شعبه آيت‌الله لائيني نكا دومين شعبه موسسه مهر در مازندران است كه در سال جديد افتتاح شد.
فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده