چرا كنسرت حميد عسگري در رامسر لغو شد؟

كنسرت حميد عسگري بعد از فروش بلیط در رامسر لغو شد.

به گزارش دريانيوز ، اين كنسرت كه قرار بود توسط موسسه هنری ققنوس با همکاری موسسه ستاره های کشور، با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در تاريخ 10 و 11 فروردين در رامسر برگزار شود به طور ناگهاني لغو شد.

هر چند شايعاتي مبني بر دخالت برخي از مديران شهرستان رامسر و حتي استان مازندران در لغو آن شنيده شده اما خبرنگار دريانيوز مطلع شد اين اقدام در سطحي بالاتر از مسئولين استاني گرفته شده است و مسئولين شهرستان و استان دخالتي در اين امر ندارند.

اين گزارش مي افزايد: مردم پس از اينكه متوجه لغو كنسرت شدند ساعتي را پشت درب هاي بسته تجمع كردند تا متوجه دلايل لغو شوند اما هر چه صبر كردند مسئولي، دليل لغو را نگفت. خوشبختانه تجمع مردمي كه فقط به دليل بي تدبيري برخي از مسئولين در شرايط فعلي رخ داده بود با ورود پليس و درخواست از آنان پايان يافت.


گفته مي شود سالن شهيد چمران رامسر، محل برگزاري اين كنسرت متعلق به وزارت آموزش و پرورش مي باشد كه مسئولين اين وزارتخانه تصميم به لغو آن گرفتند . هنوز از دلايل لغو اين كنسرت كه با تبليغات وسيع آماده اجرا بود اطلاعي در دست نيست .

شايسته است روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، جهت تنوير افكار عمومي و جلوگيري از انتشار شايعات، پاسخ مناسبي را در اختيار رسانه ها قرار دهد.


تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده