گراني در رامسر بيداد مي‌كند

حجت الاسلام عبدالرحمن باقر‌زاده امروز در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه رامسر گفت: نرخ بيكاري در استان مازندران 12 درصد است اما اين ميزان در رامسر به 16 درصد رسيده است.
وي خاطرنشان كرد: اين مسئله نشان دهنده ميزان بسيار زياد بيكاري در اين شهرستان است كه مسئولان براي كاهش آن بايد چاره‌اي بينديشند.
وي ادامه داد: يكي ديگر از مشكلات اين شهرستان درباره مشخص نشدن تكليف زمين هشت هكتاري مصوب سفر رئيس جمهور به شهرستان است كه قرار بود به سه ارگان براي انجام پروژه‌ها واگذار شود اما به جز از كنوانسيون تالاب‌ها ديگر اقدامي صورت نگرفته است.
باقرزاده از احداث تصفيه‌خانه رامسر تقدير كرد و اظهار داشت: اين مسئله خدمت خوبي براي مردم شهرستان بوده است.
وي به تفويض اختيار به مديران شهرستاني نيز اشاره و خاطرنشان كرد: به جهت دوري مسافت رامسر به مركز استان اين مسئله مي‌تواند كمك زيادي به رفع مشكلات مردم كند.
امام جمعه رامسر تصريح كرد: در اين شهرستاني گراني بيداد مي‌كند و نظارتي بر تنظيم بازار وجود ندارد و متاسفانه هيچ جلسه كارشناسانه‌اي براي علت‌يابي بالا بودن نرخ خدمات و كالاها و همچنين پيدا كردن راه حل مناسب برگزار نشده است.
وي از عدم حضور بعضي از مديران كل در اين شهرستان انتقاد كرد و گفت: به نظر مي‌رسد بعضي از مديران ارشد استان به هنگام ورود به شهرستان بايد آدرس اداره خود را از رانندگان تاكسي بپرسند.
خطيب جمعه رامسر با توجه به اينكه رامسر معدن شن و ماسه دارد، و نرخ مصالح ساختماني به ويژه شن و ماسه دو برابر ديگر شهرهاست، اشكال تراشي و بهانه‌جويي منابع طبيعي براي در اختيار قرار دادن معادن و مسير دسترسي به آنها را از مشكلاتي دانست كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
باقرزاده در پايان به ضرورت افزايش سفر و ديدارهاي مديران كل به شهرستان‌ها تاكيد كرد.
منبع :فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده