فزايش 2 برابري سهميه اعزام مردم رامسر به مرقد امام راحل‌


صادق حميدي بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خميني (ره) كه در رامسر برگزار شد، افزود: امسال اين سهميه در رامسر به يك‌هزار و 400 نفر افزايش يافته است و در صورت پشتيباني از سوي مسئولان ما قادر به اعزام اين تعداد خواهيم بود.
وي ادامه داد: اين برنامه‌ها و تجمعات مختلف انقلابي ما باعث عقب رانده شدن دشمنان از كشور خواهد شد و تاكنون شده است.
حميدي اظهار داشت: همزمان با ارتحال امام راحل مراسم فرهنگي متنوع و پرشوري را در سطح شهرستان برنامه‌ريزي و اجرايي خواهيم كرد.
وي بيان داشت: امسال براي نخستين بار يادواره شهداي منطقه داليخاني در اين منطقه جنگلي برگزار خواهد شد كه يادماني براي هفت تن از شهداي والامقام اين منطقه است.
حميدي به ديگر برنامه‌ها در خرداد ماه مثل برگزاري صبحگاه مشترك نظامي و انتظامي در سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر اشاره كرد.
فرمانده سپاه ناحيه رامسر بر لزوم گسترش برنامه‌هاي فرهنگي تأكيد كرد و بيان داشت: با انجام كارهاي فرهنگي با كم‌ترين هزينه بيشترين آموزش و اطلاع‌رساني صورت مي‌گيرد كه بهترين روش براي مبازره به ناتوي فرهنگي است.
معاون فرماندار رامسر نيز در اين جلسه با تكيه بر برگزاري هر چه باشكوه‌تر مراسم ارتحال حضرت امام بيان داشت: دشمنان در پي اثبات اين مسئله هستند كه انديشه امام با رحلت ايشان در بين ملت ايران به فراموشي سپرده شده است، در صورتي كه هر ساله ارادت و برنامه‌هاي پرشور مردم خط بطلاني بر اين ادعاست.
ابوالحسن آقاجانكردي خاطرنشان كرد: ما امسال در حالي ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي را گرامي مي‌داريم كه وظيفه داريم ارزش‌ها و انديشه‌هاي امام را به نسل سوم انتقال دهيم تا آنان با شناسايي ايشان و آشنايي با رويكردشان در اين راه گام بردارند.
فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده