سومين سالگرد شهيد محمدعلي حكمت پناه در رامسر برگزار شد

در اين مراسم كه پنجشنبه شب در جوار مزار اين شهيد در مسجد آقاپلاسيد سادات شهر رامسر برگزار شد، استاندار مازندران، نماينده مردم رامسر و تنكابن در مجلس، مديركل بنياد شهيد مازندران، امام جمعه، فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان رامسر و شهرستان‌هاي غرب مازندران حضور داشتند.
جانباز شهيد محمدعلي حكمت پناه متولد 15 مرداد سال 1337 در تاريخ 18 بهمن سال 60 در منطقه بستان، تنگه چزابه به درجه جانبازي قطع نخاعي نائل آمد و در 28 فروردين سال 85 بعد از گذشت سال‌ها رنج به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
نماينده مردم رامسر و تنكابن در اين مراسم با گراميداشت مقام شهدا بيان داشت: شهيد هميشه شاهد است، شاهد آنچه در دنيا مي‌گذرد و هيچ چيز از شهدا پنهان نيست.
ابوالفتح نيكنام ادامه داد: حضور ما در مراسم سالگرد شهيدان گوشه‌اي از انجام تكليف ما نسبت به شهداي عاليقدر است.
وي اظهار داشت: انديشيدن به شهيدان و رشادت‌هاي آنان تكليف ما را چندين برابر مي‌كند و اين به آن معناست كه بايد در حد وسعمان عمل كرده و كمتر از توانمان كار نكينم زيرا در اين صورت به مردم اين جامعه و شهيدان جفا كرده‌ايم.
در ادامه استاندار مازندران نيز بيان داشت: جانبازي نمادي از شهادت است و بلكه رنجي بالاتر از يك شهيد به همراه دارد، پس از سال‌ها تحمل مرارت و رنج جانبازي به مقام شهادت نائل مي‌آيد.
سيد علي‌اكبر طاهايي خاطرنشان كرد: رمز تداوم انقلاب ما و نظام مقدس جمهوري اسلامي با وجود همه بي عدالتي‌ها و رنج و سختي‌هايي كه از سوي توطئه‌گران و منافقان به انقلاب ما وارد شد، رشادت جانبازان، آزادگان و شهيدان عاليقدر است و 31 سال پابرجا ماندن انقلاب اسلامي به اراده مردم، انتخاب آگاهانه و راهبري امام راحل وابسته است.
استاندار مازندران تصريح كرد: جنگ تحميلي به نفع كشور شد و ما را با ظرفيت و توانايي‌هاي‌ خود واقف كرد.
وي سپس به شان والاي خانواده‌هاي شهدا و جانبازان اشاره كرد و اظهار داشت: ادب و معرفت اين خانواده‌ها قابل تقدير است.
طاهايي در پايان تاكيد كرد: ارزش اين يادمان‌ها كه براي شهدا برگزار مي‌شود بسيار بالاست و در واقع يادمان‌هاي شهيدان سرمايه‌هاي گرانبهايي است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده