همت و كار مضاعف بايد به يك فرهنگ تبديل شود

عبدالصمد صفرنژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر با بيان اين مطلب كه نامگذاري سال‌ها از ابتكارات نظام جمهوري اسلامي است كه مقام معظم رهبري آن را پايه‌گذاري كردند، اظهار داشت: اين نامگذاري به اين دليل است كه انگيزه‌ بيشتري در ميان افراد براي انجام امور محوله ايجاد شود و بر اساس آن برنامه‌ريزي‌هاي بهتري صورت گيرد تا بتوانيم حركت و نشاط بيشتري را به وجود آوريم.
وي در ادامه به استناد سخنان مقام معظم رهبري بيان داشت: نامگذاري سال همت مضاعف و كار مضاعف بدان معنا نيست كه تاكنون در كشور تلاش نشده است بلكه كارهاي بسيار خوبي نيز در اين مدت انجام شده است و شاهد پيشرفت‌هاي بسيار چشمگيري بوده‌ايم ولي ما مي‌خواهيم بيش از آنچه تا حالا تلاش كرده‌ايم، تلاش كنيم و قله‌هاي جديدي را فتح كنيم.
فرماندار رامسر تصريح كرد: همت و كار مضاعف پيش نياز پيشرفت همه جانبه و تحقق عدالت گسترده است پس در سال جاري همه‌ اقشار ملت ما بايد دست به دست هم دهيم و تلاش بيشتري كنيم.
صفرنژاد خاطرنشان كرد: يعني ساعت كار روزانه را افزايش دهيم و در عين حال به كيفيت نيز توجه ويژه داشته باشيم و همه همت و تلاش بيشتري به خرج دهيم تا موفقيت‌هاي بيشتري كسب كنيم
وي عنوان داشت: مسئولان در نقاط مختلف كشور بايد تلاش كنند خدمات و امكانات را افزايش دهند و در تحقق هر چه بيشتر اين شعار سال گام بردارند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده