مردم رامسر مشکلات خود را با 120 مدیر مازندرانی درمیان گذاشتند


مردم شهرستان رامسر صبح ديروزاز نزدیک مشکلات خود را با 120 مدیر و کارشناس مازندران در میان گذاشتند.
به گزارش خبرنگار مهر در رامسر، این دیدار از ساعات آغازین امروز تا لحظه نماز جمعه ادامه داشته که بیش از دو هزار شهروند شهرستان رامسر و شهرهای همجوار با مسئولان دیدار کردند.

در این دیدار که استاندار، معاونین سیاسی، امنیتی، برنامه ریزی و پشتیبانی به همراه مدیران ستادی استانداری و کارشناسان آنان حضور فعالانه داشته به صورت چهره به چهره به سئوالات و مشکلات مردم پاسخ دادند.

معضل بیکاری، دریافت تسهیلات بانکی برای اشتغال زایی، ساخت مسکن و دریافت تسهیلات مسکن محرومین، استخدام در دستگاههای اجرایی، بیان مشکلات فعالان فرهنگی و هنری، مشکلات جانبازان، رانندگان، مسائل تربیت بدنی و حوزه رفاهی از موارد مطروحه مردم و عده ای از مدیران شهرستانی نسبت به مدیران ارشد استان بوده است.

این اقدام استاندار مازندران که تاکنون در شهرستانهای تنکابن و گلوگاه نیز برگزار شده قرار است ماهی یک بار در یکی از شهرستانهای مازندران برگزار شود.

مدیران بانکهای استان، مدیران حمل و نقلی و راه و ترابری، مدیران ورزشی و آموزشی، مدیران ارشاد و میراث فرهنگی، اوقات و بنیاد شهید و شهرداران شهرهای اطراف و تعداد کثیری از مدیران مازندران، پاسخگوی چهره به چهره مردم بودند.

اکثر مردمی که با استاندار و مقامات استانی دیدار داشتند این اقدام را یک حرکت انقلابی و شایسته تقدیر از سوی مسئولان عالی کشور دانستند. این عده همچنین خواستار پاسخگوی مستقیم تر و کاهش بروکراسی های اداری و رفع مشکلات مردم شدند.

مازندران سه میلیونی بر اساس آمارها سالانه 110 هزار بیکار دارد و همچنین جمعیت فارغ التحصیلان بیکار نیز بر این آمار افزوده می شود.

استاندار مازندران در آغاز سال 89 قول ایجاد 40 هزار فرصت شغلی را به مردم مازندران در سال داده است.

منبع : مهر

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده