اردوی نخبه پروری سیاسی فرهنگی در رامسر برگزار می شود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری حضرت فاطمه زهرا (س) رامسر از برگزاری اردوی نخبه پروری سیاسی و فرهنگی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در رامسر ، نغمه یادگاری عصر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری این اردوی سیاسی فرهنگی افزود:‌ انجمن اسلامی دانشجویان داشنکده پرستاری حضرت فاطمه زهرا رامسر در نظر دارد نسبت به برگزاری اردوی فوق با محوریت تجلی حقیقت ، تبلور بصیرت ، غلبه بر جنگ نرم با حضور 100 نفر از برگزیدگان تشکل های دانشجویی مازندران بزگزار نماید.

وی خاطرنشان کرد:‌ این اردو با هدف افزایش بصیرت ، سطح آگاهی و دانش جوانان به خصوص قشر دانشجو نسبت به تحولات و مسائل جامعه و تحقق بخشیدن به بخشی از چشم انداز اسلامی دانشجویان در تاریخ های پنجم تا هفتم خرداد ماه سال جاری در رامسر برگزار می شود.

یادگاری افزود:‌ موضوعاتی نظیر معرفت نفس، پاسخ به شبهات ولایت فقیه، جنگ نرم و تحولات اخیر، اهمیت تولید علوم بومی و اسلامی، خدمات متقابل ایران و اسلام، استراتژی ظهور، جایگاه زن و مرد در نظام خلقت، جریان شناسی سیاسی و بررسی ابعاد طرح تحول اقتصادی با حضور اساتید مطرح کشوری در این اردوی سیاسی فرهنگی به بحث گذاشته می شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری حضرت فاطمه زهرا رامسر یادآور شد:‌در این اردو کارگاه های مختلف بیانیه نویسی، نشریه نویسی، وبلاگ نویسی، فن بیان، نحوه کار فرهنگی در تشکل، آموزش در تشکیلات و مدیریت و برنامه ریزی در تشکیلات با حضور اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن های مستقل کشور برگزار می شود.


تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده