نمايشگاه از فاطميه تا جماران در رامسر برگزار مي‌شود

حجت‌الاسلام وحيد وزير‌مقدم بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: اين نمايشگاه از فردا در مصلي نمازجمعه شهرستان رامسر داير خواهد شد.
وي ادامه داد: در اين نمايشگاه شش غرفه همراه با نماسازي و نماد كوچه‌هاي بني‌هاشم و غرفه‌هاي ديگري شامل غرفه حضرت زهرا (س)، غرفه شهداي شهرستان، غرفه شهداي گمنام، غرفه قبرستان بقيع و غرفه فرهنگي و مذهبي برپا مي‌شود.
وزير‌مقدم هدف از برگزاري اين نمايشگاه را گرامي‌داشت ايام فاطميه عنوان كرد و اظهار داشت: اين نمايشگاه به منظور گرامي‌داشت وفات حضرت زهرا (س) و ارتحال امام خميني (ره) برگزار مي‌شود و با برگزاري اين نمايشگاه ياد و خاطره امام راحل‌، ائمه معصومان و شهدا در يادها زنده خواهد ماند و نسل‌هاي آينده را در بازشناسي ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي كمك خواهد كرد.
وزيرمقدم خاطرنشان كرد: برنامه‌هاي فرهنگي مهم‌ترين راه مقابله با تهاجمات فرهنگي است و بايد تلاش كنيم اين برنامه‌ها را افزايش دهيم.
وي بيان داشت: اين نمايشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح الي 12 و 4 بعد از ظهر الي 7 عصر براي بازديد علاقه‌مندان باز است.
رئيس ستاد نماز جمعه شهرستان رامسر تصريح كرد: از ديگر برنامه‌هاي اين نهاد مسابقه وبلاگ‌نويسي ويژه دانشجويان، مسابقه نامه‌اي به ياس كبود ويژه دانش‌آموزان در ارتباط با دل نوشته‌ها و نامه‌هاي دانش‌آموزان به حضرت زهرا (س)، ارسال پيام كوتاه از طريق سامانه پيام كوتاه كميته اجرايي نمايشگاه با موضوع دل نوشته و جملات كوتاه به حضرت زهرا (س) است كه به نفرات منتخب و برگزيده آن هدايايي به رسم يادبود در مراسم اختتاميه نمايشگاه اهدا مي‌شود.

فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده