ز 99 واحد خبازی در رامسر 67 مورد تخلف داشته اند

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: سال گذشته سه هزار و 325 واحد خبازی استان مورد بازرسی اعضای کمیته تعزیرات آرد و نان قرار گرفتند.وی با بیان اینکه از 99 واحد خبازی در رامسر 67 مورد تخلف داشته اند تصریح کرد:‌عدم رعایت بهداشت برای واحدهای خبازی غرب استان در حال افزایش است و به دلیل مسافرخیز بودن ، این زنگ خطری خواهد بود که باید جدی گرفته شود.

جمال یحیایی ، دبیر کمیسیون تعزیرات آرد و نان استان در این جلسه گفت:‌در سال 88 نسبت به سال 87 بیش از 255 هزار کیسه آرد صرفه جویی شده که ارزش ریالی آن بیش از 38 میلیارد ریال است.وی با بیان اینکه سال گذشته از سه هزار و325 واحد خبازی حدود 105 هزار 915 مورد بازرسی انجام شده اظهار کرد: میانگین بازرسی ها 31 بار از هر واحد خبازی بوده است.

فرزانه با اشاره به برخی کارخانه ها و واحدهای خبازی متخلف تصریح کرد: در طول سال گذشته یک هزار و 89 مورد کم فروشی و گرانفروشی تحت پیگرد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 502 مورد تعطیلات خودسرانه بدون هماهنگی با مراجع ذیربط از سوی خبازی ها صورت گرفت گفت:‌ 560 مورد عدم رعایت بهداشت و 655 مورد نیز عدم حضور متصدی خبازی در محل خبازی گزارش شده است.

فرزانه افزود: در مجموع حدود 357 میلیون تومان در سال 88 در خصوص خبازی های متخلف جریمه صادر شده که از این میزان 252 میلیون تومان تاکنون وصول شده است.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به جمعیت شناور مازندران اظهار کرد:‌در ایام تعطیل سال که مازندران پذیرای گردشگران است سهمیه اضافه آرد به استان تعلق نگرفته است.



تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده