طرح سئوال رسمي از شهردار رامسر در دستور كار قرار گرفت


سيد كمال سيدي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر با اشاره به نزديك بودن انتخابات دور چهارم شوراي اسلامي شهر‌ها تصريح كرد: با توجه به اينكه در سراشيبي دوره سوم شورا حين نزديكي به موسم انتخابات چهارم شوراها قرار داريم، صحبت بي واسطه با مردمي كه بي هيچ منت آراي خود را در سبد ريخته‌اند، شائبه تبليغات انتخاباتي در ذهن‌ها تداعي مي‌شود.
سيدي خاطرنشان كرد: اگر كسي سوداي حضور در شوراي بعدي را داشته باشد، به گمان بعضي‌ها عاقلانه عمل كرده و خود را خواسته يا ناخواسته رو در روي نهادهاي تصميم گيرنده در امر صلاحيت قرار نمي‌دهد، اما واقعيت اين است كه حتي به فرداي خود نينديشيده بلكه به امروز خود و مردمان نجيب و فهيم شهرم مي‌انديشم كه به ما اميدوارند.
سيدي بيان داشت: شوراي شهر رامسر نخستين شوراي شهر سطح كشور است كه تحت فرمان شهردار منتخب خود انجام وظيفه مي‌كند و تاسف بارتر از اين كه اكثريت حاكم در شورا در اين باره نه تنها هيچ عكس‌العمل جدي از خود نشان نمي‌دهند، بلكه حتي نسبت به تشويق مالي شهردار هم اقدام مي‌كنند.
وي با طرح سئوالي اظهار داشت: به راستي اين همه انفعال و وادادگي اعضاي شورا در برابر برخي سوء مديريت‌ها و رفتارهاي تحقيرآميز شهردار به چه معنا است.
رئيس شوراي شهر رامسر تصريح كرد: در آستانه نهم ارديبهشت سالروز شوراها با توكل و استعانت از درگاه حق پرده‌هايي از واقعيت‌هاي موجود درون شورا و شهرداري را كنار مي‌زنيم تا مردم نجيب و فهيم و ما بر مبناي داده‌هاي صحيح بتوانند بهتر قضاوت بكنند كه در اين راه طرح سئوال رسمي از شهردار نخستين گام است.
فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده