اهتمام دولت خدمت رساني به مردم نقاط دوردست كشور مي باشد


سيد علي اكبر طاهايي استاندار مازندران در بين نمازگزاران جمعه شهرستان رامسر با بيان اين مطلب كه حضور مديران استاني در دورترين نقاط استان همواره مورد تاكيد است، گفت: اهتمام دولت ، خدمت رساني به عموم مردم به ويژه توجه به نقاط دور دست مي باشد.
طاهايي گفت:‌ از ابتداي قبول مسئوليت در استانداري مازندران ، ملاقات مردمي با مردم مناطقي كه با مراكز استان فاصله بيشتر و ديدار كمتري با مسئولان دارند را در دستور كار قرار داديم.
وي با اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب بر توجه ويژه به ملاقات با مردم افزود: حضور مديران در منطقه موجب افزايش شناخت نسبت به مشكلات مردم و نيز درك متقابل آن مي باشد.
استاندار مازندران وجود نيروهاي انساني مازندراني موثر در بدنه هيات دولت را از افتخارات استان و بستري براي فراهم آمدن زمينه هاي توسعه استان دانست و تصريح كرد: اختصاص ۲۰ ميليارد تومان اعتبار براي فرودگاه رامسر كه در دور دوم سفر استاني هيات دولت به استان بين المللي شد از برجسته ترين اقدامات دولت در شهرستان رامسر مي باشد كه تاثير زيادي مي‌تواند در اقتصاد اين شهرستان و استان داشته باشد و شرايطي را فراهم خواهد نمود تا از ظرفيت‌هاي گردشگري رامسر استفاده بهينه شود.
طاهايي با اشاره به اينكه ديدار چهره به چهره با مردم و آشنايي با مشكلات آنان نمونه بارزي از روحيه عدالت محوري و مهرورزي دولت است بيان داشت:‌ رسيدگي و پيگيري مستقيم مشكلات مردم نشانه تواضع و خدمت‌رساني مديران دولت است.
حجت الاسلام باقرزاده امام جمعه شهرستان رامسر نيز در خطبه هاي پيش از نماز جمعه با اشاره به اين مطلب كه رعايت تقواي الهي در تمامي شئون اسلامي همواره مورد تاكيد است گفت:‌يكي از ضروريات انقلاب اسلامي حضور تنگاتنگ در ميان مردم و رسيدگي مستقيم مشكلات و ديدار چهره به چهره با ايشان است.
امام جمعه شهرستان رامسر با انتقاد از عدم حضور برخي مديران استاني در غرب استان گفت: تفويض برخي از اختيارات به مديران شهرستان هاي غرب استان مي تواند نقش قابل توجهي در كاهش مراجعات مديران به مركز استان و حضور در محل ادارات براي رفع مشكلات مردم داشته باشد.
باقرزاده خواستار به حركت درآمدن چرخ شهرك صنعتي رامسر براي رفع مشكل بيكاري جوانان اين منطقه شد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده