در جلسه پرسش و پاسخ شوراي شهر و شهردار رامسر مطرح شد؛

رئيس شوراي شهر رامسر پيش از ظهر در جلسه اعضاي شوراي شهر با شهردار رامسر گفت: شوراها به عنوان نماد حاكميت و اراده مردم هستند.
سيد كمال سيدي افزود: شوراي اسلامي شهر رامسر به عنوان منتخبان مردم تاكنون فراز و نشيب‌هاي بسياري را پشت سرگذاشته است، اما در اين دوره سخت تمام توان خود را براي خدم‌ترساني هرچه بهتر و بيشتر گذاشته‌ايم.
وي اظهار داشت: شواها بايد به عنوان نماينده مردم صادقانه و بي‌واسطه درد و دل‌هاي خود را به مردم بگويند و حرف‌هاي مردم را نيز بشنوند و دايه‌هاي مهربا‌ن‌تر از مادر را بشناسند.
سيدي ادامه داد: شوراي اسلامي شهر رامسر خدمت رساني به مردم را در راس كار خود قرار داده و از همين جا از زحمات شوراهاي دوره‌هاي گذشته تقدير مي‌كنم.
وي با تاكيد بر اينكه ما حق نداريم مردم را فريب دهيم، بيان داشت: نظارت در شورا اصل مهم كاري است و نظارت بر كميسيون‌ها و اخذ تصميمات، مصوبات و نظارت بر آنها از وظايف شوراها است.
رئيس شوراي شهر رامسر درباره انتخاب شهردار رامسر نيز تصريح كرد: در انتخاب شهردار و تفويض برخي از اختيارات به شهردار اصل را بر اعتماد گذاشته‌ايم و بر اساس همين اصل برخي از اختيارات را به وي تفويض كرديم، مثلا حدود اختيارات شهردار براي معاملات 3 ميليون تومان است، اما ما اين اختيار را به شهردار داديم كه اين مرز به 22 ميليون و 300 هزار تومان برسد.
وي خاطرنشان كرد: نمي‌توانيم منكر زحمات شهردار شويم، اما نقاط ضعفي وجود دارد كه اميدواريم با كمك شورا و درايت شهردار برطرف شود.

فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده