بازارچه خيريه هلال احمر رامسر برپا شد

/سرپرست هلال احمر شهرستان رامسر در مراسم آغاز به‌ كار اين بازارچه گفت: 18 ارديبهشت روزجهاني هلال حمر و روز صليب سرخ جهاني است و در كشور ما يك هفته به اين هفته هلال احمر نامگذاري شده است.
پرويز فاضلي افزود: بازارچه خيريه هلال احمر رامسر توسط اعضاي فعال اين جمعيت برپا شده است و بانوان فعال غرفه‌هاي شيريني، غذا، صنايع دستي و ديگر غرفه را برپا كرده و هدف از برپايي آن كمك به افراد نيازمند و مستحق است.
وي اظهار داشت: اين برنامه در راستاي شعار هلال احمر كه تسمين دردآلام بشري است ساماندهي شده است.
فاضلي از ديگر برنامه‌هاي اين هفته را آموزش عنوان كرد و ادامه داد: در حاشيه برگزاري اين بازارچه با نصب تلويزيون و ديگر امكانات به پخش فيلم‌هاي آموزشي و همچنين پخش تراكت و كتاب‌هاي آموزشي امداد و نجات صورت گرفته است.
وي تصريح كرد: بايد هرگونه آمادگي براي مقابله با حوادث و بلاياي طبيعي را داشته باشيم و به مردم نيز آموزش دهيم.
سرپرست جمعيت هلال احمر رامسر خاطرنشان كرد: در جامعه كنوني هر كس بايد امدادگر خود و خانواده‌اش باشد، اگر آموزش‌ها همگاني شود كمترين خسارات و تلفات را در حوادث داريم.
وي بيان داشت: مواد غذايي توزيع شده در اين بازارچه كاملا بهداشتي است و بانوان تمام نكات بهداشتي مواد غذايي را رعايت كرده‌اند.
در ادامه افلاطون پورعلي كارشناس مسئول واحد نظارت بر مواد غذايي و آرايشي و بهداشتي بهداشت رامسر نكات لازم بهداشتي مواد غذايي را براي بانوان تشريح كرد.
وي بيان اشت: بهداشت مواد غذايي از مسائل بسيار مهم است، كارهاي سنتي بايد به روشي بهداشتي مورد عرضه قرار گيرد.
پورعلي افزود: عدم استفاده از ظروف يكبار مصرف غير گياهي، استفاده از مواد اوليه مرغوب و با كيفيت، دقت درباره تاريخ مصرف، پروانه ساخت و مجوز بهداشتي مواد بايد مورد توجه قرار گيرد.
فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده