نگاه گردشگري به رامسر نبايد مردم آن را از زندگي محروم كند

مهدي ايزدي بعد از ظهر امروز در نشست بررسي مشكلات بلوار معلم رامسر افزود: يكي از پروژه‌هاي مهم رامسر، باغ 30 هكتاري در بلوار معلم است و با توجه به مشاوره انجام شده در رابطه با اين محور و باغ؛ موضوع مورد توجه، آسيب‌رساندن تردد وسايل نقليه سنگين به گونه‌هاي موجود در اين محور است كه جبران‌ناپذير بوده و بايد به آن توجه شود.
معاون عمراني استاندار مازندران نيز در اين نشست گفت: بلوار تاريخي معلم رامسر به دليل تردد وسايل نقليه سنگين در معرض خطر جدي قرار دارد و اين جلسه به خاطر پيدا كردن راه حل مناسب به دستور استاندار براي حل اين مشكل تشكيل شده است.
عيسي هاشمي حيدري خاطرنشان كرد: با حل اين مشكل بايد اين شهر زيبا و تاريخي را كه يكي از نادر‌ترين مناطق سرسبز جغرافيايي جهان است به خوبي حفظ كرده و راهبردي تعريف شود تا در آينده شهر رامسر از منظر گردشگري و توريسم تعريف شده باشد.
هاشمي ادامه داد: ما به عنوان مسئولان و متوليان امر بايد كوشش كنيم تا به نحو مطلوب در اجرايي شدن پروژه‌هاي رامسر نقش بسزايي داشته باشيم.
وي تصريح كرد: نگاه گردشگري به رامسر نبايد مردم اين شهرستان را از زندگي محروم كند و بايد از تمامي توانمان براي حفظ حقوق شهروندي آنان استفاده كنيم.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده