شهردار رامسر122 مشاور در اين شهر دارم

در ادامه شهردار رامسر نيز گفت: جلسات نشست شورا با مردم بايد هميشه برگزار شود و مردم مشكلات خود را از نزديك به اعضاي شوراي شهر و مديران شهري برسانند.
محسن مرادي تصريح كرد: رعايت حقوق شهروندي، انصاف و اكرام از اصول سؤال پرسيدن است و بايد در جلسات حرمت‌ها رعايت شود.
وي درباره نظارت دولتمردان استاني توضيح داد و اظهار داشت: استاندار مازندران بر ريزترين مسائل شهري نظارت ويژه دارد و با خستگي ناپذير بودن بر تمام مسائل شهري نظارت دقيق دارد.
مرادي خاطرنشان كرد: 122 مشاور در اين شهر دارم كه بدون دريافت هيچ گونه حق و مزدي به مجموعه شهرداري كمك مي‌كنند.
وي افزود: استان مازندران بهترين شوراها را دارد و تعامل بين شورا و شهرداري دو سويه است.
شهردار رامسر درباره پل صفارود نيز بيان داشت: اين پل در 400 نقطه اشكال داشت كه به من تحويل داده شد و من جلوي اين اشكالات را گرفتم و از طرف استاندار حكمي برايم صادر شد كه روند احداث پل نظارت داشته باشم و اگر با اشكال برخورد كند، بايد جوابگو باشم.
وي بيان داشت: تكليفي در قبال مردم بر دوش دارم كه اگر حتي يك دقيقه تا پايان ماموريتم باقي مانده باشد با همين قدرت و وحدت به ايفاي وظيفه خواهم پرداخت.
مرادي در پايان تصيح كرد: از زحمات اعضاي شوراي شهر رامسر تقدير مي‌كنم، اما با تمام اين وجود باز هم بايد گفت 20 سال عقب مانده‌ايم و بايد براي توسعه شهر بيشتر گام برداريم.
در ادامه هر يك از اعضاي شوراي شهر به سؤالات مردم پاسخ گفتند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده