حقوق 43 ميليون ريالي شهردار رامسر چگونه منظور مي‌شود ؟

‌به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، سيد كمال سيدي كه اين سئوالات را در اختيار رسانه‌هاي گروهي قرار داده است، گفت: با توجه به عدم توجه لازم شهردار رامسر به تذكرات شفاهي و مكتوب براي اصلاح برخي امور و در راستاي ايفاي وظايف قانوني و شرعي و پايبندي بر تعهد و سوگند ياد شده مبني بر حفظ امانت، انجام هر چه بهتر وظايف و خدمت به مردم و در نظر داشتن عدالت و انصاف و فارغ از هر گونه شائبه انتخاباتي طرح سؤال رسمي از شهردار رامسر را اعلام مي‌كنيم.
وي درباره اين سؤالات افزود: با عنايت به اينكه مردم رامسر بسياري از مشكلات و مطالبات خود را به اعضاي شورا به‌عنوان حلقه ارتباطي بين مردم و مسئولان منتقل مي‌كنند چرا در هنگام حضور مسئولان و مديران ارشد استاني و كشوري در شهر رامسر اطلاع‌‌رساني مناسب به شورا براي ديدار، بيان و انتقال مشكلات و پيگيري مطالبات مردم صورت نمي‌گيرد.
در ادامه اين سوالات آمده است: ضعف نظارت وعدم برنامه ريزي صحيح و عدم مديريت شايسته در انجام امور عمراني كه مصاديق عيني آن را در ريزش ديوار اشكونكوه‌، ريزش ديوار مسجد لمتر‌، دوباره كاري در ميدان شهيد رجايي، دوباره كاري در شيرلو، دوباره كاري در تعميرات ساختمان اداري شهرداري شاهد هستيم چگونه قابل توجيه و هزينه‌هاي مكرر اينچنيني چگونه جبران خواهد شد.
سوالات رئيس شوراي شهر از شهردار به شرح ذيل است.

* حقوق 43 ميليون ريالي شهردار رامسر چگونه منظور مي‌شود
‌با توجه به فيش حقوقي رويت شده متعلق به جنابعالي مربوط به دي ماه 88 كه جمع مزاياي آن اندكي بيش از 4 ميليون و 300 هزار تومان و خالص دريافتي آن قريب به 4 ميليون تومان است با اين توضيح در اين خصوص اعلام كنيد كه يك ميليون تومان علي الحساب مندرج در فيش مذكور از كدام حساب منظور مي‌شود.

*علت تخفيف يك ميليارد و 400 ميليون توماني براي يك پروژه چيست
با توجه به اينكه از سوي آن شهرداري براي سرمايه‌گذار غيربومي كه برخلاف برخي ديگر از سرمايه‌گذاران حتي دقيقه‌اي در شورا براي توضيح و دفاع از پروژه سرمايه‌گذاري خود حضور پيدا نكرده درخواست تخفيف قريب به يك يك ميليارد و 400 ميليون تومان مي‌شود چرا در خصوص شهروندان علاقمند به سرمايه‌گذاري به تناسب طرح‌ها و پروژه‌هايشان متاسفانه نه تنها مساعدت‌هاي اينچنيني اعمال نمي‌شود بلكه به شكل توهين‌آميز و تحقيركننده برخورد مي‌شود.

*سلسله مراتب در انتخاب سرمايه‌گذار رعايت نمي‌شود
با توجه به اينكه فرمانداري بارها اعلام كرد كه تمام توافقات در شهرداري پس از تصويب شورا، طرح در كميته فني و ماده پنج استان قابليت اجرايي خواهد داشت به چه دليل برخي از پرونده‌ها از جمله پرونده سرمايه گذاري اوليا قبل از تصويب شورا به استان ارسال شده است.

*پاداش به مديران غيرقانوني است
با توجه به اينكه برابر دو مصوبه شورا (مصوبه 167 مورخ 5/12/87 و 274 مورخ 25/12/88 ) اختيار پرداخت 10 ميليون تومان تحت عنوان پاداش به مديران استاني و شهرستاني به‌صورت كلي و بدون اشاره به جزئيات آن به شهرداري داده شد اعلام كنيد مبلغ مذكور به كداميك از مديران و هر يك به چه ميزان و بر اساس كدام اقدام و خدمت شايسته به شهر پرداخت شده است.

* خريد خودروي زانتيا بدون مجوز بوده است
با توجه به اينكه شورا بنا به درخواست آن شهرداري با خريد خودروي تويوتا دو كابين تا سقف 45 ميليون تومان مخالفت كرده است و از سوي ديگر حدود اختيارات شهردار در انجام معاملات برابر مصوبه شورا فقط 22 ميليون و 300 هزار تومان است خريد خودروي زانتيا به مبلغ حدود به 27 ميليون تومان آنهم بدون اخذ مجوز از شورا و حتي عدم طرح در كميسيون معاملات با كدام محمل قانوني صورت گرفته است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده