جلسه پرسش و پاسخ از نگاه سايت دريانيور

در حاليكه رييس شوراي اسلامي رامسر از هفته هاي گذشته به ياد افشاگري و گفتن پشت پرده هاي شوراي شهر و شهرداري رامسر افتاده بود اما در گفته هايش هيچ مطلب تازه براي اهالي رسانه از پشت پرده ها ديده نشد.

به گزارش دريانيوز سيدي كه در روزهاي گذشته با طرح مطلبي با عنوان سوال از شهردار رامسر مي خواست همه نگاهها را به خود جلب كند تنها به درد و دل با رسانه ها بسنده كرد و حتي گفت كه نمي تواند منكر زحمات شهردار شود.

سيد كمال سيدي با بيان اينكه ما حق نداريم مردم را فريب دهيم، سعي در نوعي ابهام در رسانه ها داشت و گفت: نظارت در شورا اصل مهم كاري است و نظارت بر كميسيون‌ها و اخذ تصميمات، مصوبات و نظارت بر آنها از وظايف شوراها است.

رئيس شوراي شهر رامسر براي اينكه منتي بر سر شهردار بگذارد درباره انتخاب شهردار رامسر نيز تصريح كرد: در انتخاب شهردار و تفويض برخي از اختيارات به شهردار اصل را بر اعتماد گذاشته‌ايم و بر اساس همين اصل برخي از اختيارات را به وي تفويض كرديم، مثلا حدود اختيارات شهردار براي معاملات 3 ميليون تومان است، اما ما اين اختيار را به شهردار داديم كه اين مرز به 22 ميليون و 300 هزار تومان برسد.

وي براي اينكه طرح سوالش مسكوت نماند خاطرنشان كرد: نمي‌توانيم منكر زحمات شهردار شويم، اما نقاط ضعفي وجود دارد كه اميدواريم با كمك شورا و درايت شهردار برطرف شود.

سيدي در ادامه با بيان اينكه مردم حق دارند بدانند كه در شورا و شهرداري چه مي‌گذرد و يا حق جلسه شوراي شهر چقدر است دوباره سعي در ابهام و ترديد در ذهن مخاطبان داشت.

رئيس شوراي شهر رامسر براي آنكه نشان دهد اعضاي شوراي رامسر رابطه خوبي با شهردار دارند مجبور به ادعايي شد كه هر عضو شوراي شهر ديگري نيز مي تواند مدعي شود. وي گفت كه هيچ شورايي در سطح استان نداريم كه مثل شوراي شهر رامسر تا اين اندازه با شهردار تعامل داشته باشد و اين يك ويژگي مثبت است

وي درباره جذب سرمايه‌گذار نيز گفت: جذب سرمايه‌گذار در شهرهاي گردشگري يكي از دغدغه‌هاي جدي مديران است و ما بايد زمينه و بستر را براي جذب سرمايه‌گذاران آماده كنيم، اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه تجربه تلخ پروژه كيش پارس مارين و برج چشم‌انداز ديگر تكرار نشود، زيرا در پروژه كيش پارس مارين عليرغم اينكه شهر سودي نبرد، بلكه 50 ميليون تومان نيز بدهكار شديم.

بدين ترتيب "حرفهایی برای گفتن از پشت پرده برخی از واقعیتهای موجود در شورا و شهرداری" كه سيدي در وبلاگش گفته بود به سمع و نظر مردم رامسر رسيد تا رامسري ها واقعا از پشت پرده ها !! آگاه شوند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده