فرماندار رامسر بر لزوم برطرف شدن مشکلات اين شهرستان تأکيد کرد

عبدالصمد صفرنژاد" روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: تنها راه نجات رامسر از قفل ترافيکي، عملياتي شدن "طرح کنارگذر ساحلي" اين شهرستان به طول 10 کيلومتر است که مطالعات آن به اتمام رسيده است.
وي اظهار داشت: از سازمان بنادر و کشتيراني به‌عنوان متولي امر مي‌خواهيم در جهت عملياتي شدن طرح کنارگذر ساحلي گام جدي بردارد چراکه داشتن راه‌هاي ارتباطي مناسب از جمله نيازهاي بديهي مناطق گردشگري است.
فرماندار رامسر ادامه داد: برنامه اين نهاد براي توسعه رامسر هدفمند بوده و از مشارکت بخش خصوصي و سرمايه گذاران براي اجراي طرحهاي گردشگري در اين شهرستان حمايت مي‌شود.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه رامسر مرکز کنوانسيون بين المللي تالاب‌ها مي باشد ضروري است طرح فاضلاب شهري که مطالعات اوليه آن انجام پذيرفته ، هرچه سريعتر عملياتي و اجرايي شود.
صفرنژاد يادآور شد: تصويب شهرستان نمونه گردشگري رامسر توسط هيات دولت فرصتي طلايي براي توسعه اين شهر زيبا و بي نظير شمال کشور است که بايد همه مسئولان شهرستان در راستاي اين مصوبه تلاش کنند.
وي با اشاره به طرح توسعه فرودگاه رامسر و بين المللي شدن آن بيان داشت: تحولاتي که در اين شهرستان با عنايت مسئولان ملي و استاني در حال تحقق است در تاريخ 30 ساله آن کم نطير مي باشد.
شهرستان بيش از 78 هزار نفري رامسر واقع در غرب مازندران ، سالانه پذيراي ميليون ها مسافر است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده