گروه‌هايي سازمان‌يافته به برخي دختران بدحجاب دستمزد مي‌دهند

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته با بيان انتظارات مردم و انتقاد به سخنان اخير رياست جمهوري گفت: مردم انتظار دارند رئيس جمهور با رواج بدحجابي در جامعه برخورد جدي كند.
وي افزود: اين انتظار طبيعي مردم ماست كه جامعه‌اي سالم و به دور از مفاسد اجتماعي و بي‌بند و باري داشته باشند، در جامعه اصولگرا بايد با برنامه‌ريزي‌هاي درست با مفاسد اجتماعي برخوردجدي و قانوني به عمل آيد.
امام جمعه رامسر در ادامه بيان داشت : با وجود ده‌ها ماده قانوني بايد با گروه‌هاي سازمان يافته و غيرسازمان يافته برخورد شود، مسئوليت نيروي انتظامي، قوه قضائيه و ... فقط برخورد با گروه هاي سازمان يافته نيست بلكه بايد گروه‌هاي غيرسازمان يافته را نيز مد نظر داشته باشند.
‌وي افزود‌: از دولت انتظار مي رفت كه در مراسم‌ و جشنواره‌هاي مختلف با بدحجابي كه يك مسئله مهم جامعه است، برخورد جدي كنند.
باقرزاده باشاره به موج عظيمي از مطالبات مردمي در شهر‌هاي مختلف گفت: مردم ما از اين بدحجابي گسترده كه در بيشتر شهرهاي ما رواج دارد، رنج مي‌برند و بايد رئيس جمهور بعد از سخنان مقام معظم رهبري و اين موج مطالبات مردم با اين قضيه مبارزه مي‌كردند.
‌وي در ادامه خطبه با اشاره به دستگيري گروه سازمان‌يافته مروجان بي بندو باري توسط نيروي انتظامي گفت: گروه‌هايي سازمان يافته به برخي از زنان و دختران بد حجاب تهران دستمزد پرداخت مي‌كردند و آنها را براي رواج بي بند‌و‌باري در قم به آن شهر مقدس مي‌بردند كه توسط نيروي انتظامي شناسايي و دستگير شدند و بايد از اين عزيزان تشكر كرد و نه اينكه با سخنان رياست جمهوري خيال كنند كه زيرپايشان خالي است.
‌وي تصريح كرد: اميدواريم كه رياست جمهوري با جبران اين موضوع موجبات دلسردي دشمنان و دلگرمي علاقه مندان نظام را فراهم آورد. باقرزاده در ادامه گفت: در آستانه ابتداي تير ماه سالروز صدور فرمان امام خميني (ره‌) براي تاسيس سازمان تبليغات اسلامي قرار داريم كه براي گسترش فرهنگ ايران اسلامي تلاش كرده است.
وي ادامه داد: همچنين هفته قوه قضائيه را در پيش داريم كه نظام ما با داشتن سه قوه اساسي قدرتمندتر از هميشه به راه خود ادامه مي‌دهد.
وي گفت: قوه قضائيه بايد به سمت خود انتقادي نگريسته و به اصلاح امور بپردازند، چرا كه يك ركن اصلي امنيت و آرامش در جامعه محسوب مي‌شود.
‌امام جمعه رامسر در ادامه گفت: در هفته‌اي كه گذشت اتفاق خوبي به لحاظ هوشياري ملت ما در رامسر رخ داده است و آن برچيده شدن خانه تيمي تروريستي در رامسر بوده است.
‌وي افزود: تروريست‌ها هيچ زماني آرام نمي‌نشينند و با بودجه گرفتن از دشمنان هر كجايي مستقر مي‌شوند كه شش نفر از اين تروريست‌ها كه با تجهيزات كامل در رامسر مستقر بوده‌اند، با تلاش بسيج، نيروي انتظامي و سربازان گمنام در اداره اطلاعات شهرستان برچيده شدند.
وي در ادامه گفت‌: در ماه رجب قرار داريم كه ماه دوري از گناهان است، بايد خود را به معنويات نزديك‌تر كنيم و همچنين فصل زيباي اعتكاف را در پيش داريم، فصل رويش جوانه‌هاي معنويت كه ‌معتكفان ما روند رو به رشدي داشته‌اند.
منبع:فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده