فرودگاه رامسر با 70 ميليارد تومان توسعه مي‌يابد

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان رامسر، بيژن عليزاده بعداز ظهر امروز به اتفاق مسئولان رامسر از پروژه‌هاي شهري اين شهرستان بازديد كردند.
وي در اين بازديد گفت: مركز باند جديد فرودگاه به عرض 60 و طول 2 هزار و 700 متراست كه تاكنون با خريد برخي از زمين‌ها كار را آغاز كرده‌ايم كه به يك‌هزار و 600 كيلو متر رسيده‌ايم.
وي اظهار داشت: در حال حاضر مشغول احداث پل هستيم كه اين پل به طول 150 در 110 نياز به 195 شمع دارد و تاكنون چهار شمع آن زده شده و تا عيد امسال اين پل به پايان مي‌رسد.
عليزاده افزود: با توجه به اينكه تا فاصله 150 متري باند نبايد چيزي قرار داشته باشد حدود 125 متر استحصال از دريا داشته‌ايم.
رئيس كميسيون عمران شوراي شهر رامسر نيز با اشاره به چگونگي روند اجرايي پروژه پارك آبي و فرودگاه گفت: با توجه به اينكه بازديد از روند اجرايي پروژه‌ها تاثير مهمي در تسهيل روند اجرايي كار دارد بايد با بازديدهاي مديريتي شهرستان از پروژه‌هاي مهم، مشكلات را بررسي كرده و درصدد حل آن برآييم.
علي اميني شاد سرمايه‌گذاران را بخش مهمي از چرخه سازندگي دانست و افزود: سرمايه‌گذاران بومي و غيربومي كه در بخش‌هاي مختلف اقتصادي باعث حركت چرخه سازندگي و خدمات رساني مي‌شوند بايد حمايت شوند.
وي اظهار داشت: در اين بازديدها علاوه بر اينكه مسئولان در جريان روند اجرايي پروژه‌ها قرار مي‌گيرند، اطلاع‌رساني خوبي نيز انجام مي‌شود.
رئيس شوراي شهر رامسر نيز در حاشيه بازديد از پارك آبي گفت: هدف از اين بازديد پيگيري روند كار و اطلاع رساني در رابطه با روند اجرايي دو پروژه توسعه فرودگاه و پارك آبي است.
اسماعيل گوهر رستمي درباره پروژه پارك آبي تصريح كرد: اين پروژه توسط بخش خصوصي در زمين شهرداري در حال اجراست كه پيشرفت خوبي را شاهديم.

1 نظرات:

سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما.
احتمالا واحد متر است نه کیلومتر
2700 کیلومتر از مسیر رفت و برگشت به مشهد بیشتر است
لطفا اصلاح کنید

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده