فداكاري‌هاي شهداي جنگل داليخاني بايد كتاب شود‌

به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، سردار جمشيد حجتي‌نيا بعد از ظهر امروز در مراسم يادواره هفت شهيد جنگل داليخاني رامسر افزود: در بهار سال 61 كه اين هفت تن به شهادت رسيده بودند منافقان در رامسر امنيت مردم را به هم ريخته بودند و با ايجاد ناامني و ترس و ترور پاسداران و بسيجيان سعي در به تشنج كشيدن منطقه داشتند.
وي اظهار داشت: خردادماه ماهي پر از اتفاقات گوناگون در تاريخ انقلاب اسلامي ما است به ويژه سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر كه در آن روز دنيا باور كرد كه اين ملت به دنبال رهبر خود و در راه او استوارتر از هميشه گام بر مي‌دارد.
اين جانباز دفاع مقدس تصريح كرد: مردم بايد بدانند اين انقلاب مفت به دست نيامده كه مفت از دست برود، برخلاف آن‌هايي كه مي‌گويند امروز عصر ارتباطات و تكنولوژي است بايد بگوييم امروز عصر امام خميني(ره) است و بايد تلاش كنيم تا ارزش‌هايي كه امام و انقلاب براي ما به وجود آورده حفظ كنيم.
وي با اشاره به وصيتنامه اين هفت شهيد بيان داشت: شهدا به حق مي‌دانستند كه شهيد مي‌شوند زيرا اين شهيدان بسيجي داوطلب بودند و هيچ پيش‌بيني نشده بود كه وارد عمليات شوند ولي آنها وصيتنامه داشتند و اين نشان مي‌دهد كه خود را وقف انقلاب كرده بودند.
حجتي‌نيا خاطرنشان كرد: سرمايه‌هايي بزرگ‌تر از شهدا نداريم و اگر آنها را از دست بدهيم بازنده هستيم، اگر تاكنون پايدار مانده‌ايم و اگر نظام شرق و غرب را به هم ريخته‌ايم به بركت خون شهدا و امام شهدا است.
وي بيان داشت: رامسر به لحاظ وسعتي كه دارد با اهداي 266 شهيد به انقلاب اسلامي بيشترين شهيد را تقديم كرده است و منافقان در سخنان خود در زمان جنگ مي‌گفتند ما هر درخت در رامسر را يك پاسدار فرض مي‌كنيم كه اين نشان دهنده تلاش و فعاليت بي دريغ بسيجيان و پاسداران شهرستان رامسر بود.
حجتي‌نيا گفت: فداكاري‌هاي اين شهيدان به ويژه اين هفت شهيد را بايد تدوين كرد و در كتاب‌ها ثبت كرد تا بدون تحريف به نسل آينده منتقل شود.
رئيس كنگره سرداران و 266 شهيد رامسر نيز در اين مراسم گفت: شهدا به نظاره نشسته‌اند تا حافظان خون خود را ببينند.
سرهنگ صادق حميدي افزود: كمتر جايي است كه بعد از 32 سال از انقلاب و 28 سال از دفاع مقدس مردم اينگونه پرشور در مراسم يادواره شهدا شركت كنند و با وجود فاصله 30 كيلومتري از شهر اين جمعيت گردهم آيند.
فرمانده سپاه ناحيه رامسر افزود: اين شهيدان سند افتخار اين جنگل‌اند و هرچه داريم از خانواده‌هاي شهدا و جانبازان و ايثارگران است.
منبع: فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده