بانوان محجبه رامسري تجليل شدند

به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، در اين همايش كه بعد از ظهر امروز برگزار شد از 64 نفر از بانوان ادارات، 14 نفر از بانوان ستاد نماز جمعه و دو نفر از بانوان خبرنگار شهرستان رامسر تجليل شد.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالرحمن باقرزاده امام جمعه شهرستان رامسر در اين همايش با تسليت رحلت جانگداز امام خميني (ره ) و تبريك ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: شما بانوان ثابت كرده‌ايد كه هميشه با حجاب كامل مي‌توانيد سد محكمي براي دشمنان باشيد.
وي مهمترين مساله حضور زن در اجتماع را حجاب دانست و اظهار داشت: خواهران با رعايت حجاب خود مي‌توانند در عرصه‌هاي مختلف اجتماع حضور يافته و گام‌هاي موثري در پيشرفت كشورمان بردارند.
باقرزاده افزود: ما بايد ادامه دهنده راه حضرت فاطمه زهرا(س) باشيم و از سيره حضرت پاسداري كنيم.
وي بر ترويج فرهنگ حجاب تاكيد كرد و بيان داشت: شما خواهران علاوه بر اينكه خود با رعايت حجاب، مروّجان خوبي براي راه آن حضرت هستيد بايد با زبان نيز ترويج كننده راه فاطمه الزهرا (س) باشيد و بدانيد كه نه تنها چادر مانع كارهاي اجتماعي نيست بلكه چادر سلاحي است كه شما مي‌توانيد از آن براي حضور هر چه بيشتر خود در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي استفاده كنيد كه زيباترين ارزش بانوان در جامعه است.
در ادامه اين مراسم عبدالصمد صفرنژاد فرماندار رامسر گفت: من به توانمندي بانوان اعتقاد دارم و بايد سعي كنيم تا استان و كشور ما به سمتي هدايت شود كه در تمام زمينه‌ها از توانمندي‌هاي بانوان استفاده شود.
وي گفت: بانوان از توانمندي‌هاي بالايي برخوردارند و با رعايت شئونات اسلامي مي‌توانند در تمامي عرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي ورود كرده و گام‌هاي موثري را در پيشرفت ايران اسلامي بردارند. منبع:فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده