وعده رئيس كميسيون عمران شوراي شهر رامسرانبوه‌سازان رامسر حمايت مي‌شوند

علي اميني شاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: سرمايه‌گذاران ما چه بومي و چه غيربومي با تلاش‌هاي خود در بخش‌هاي مختلف اقتصادي و اجتماعي باعث حركت و پويايي چرخه سازندگي و خدمات‌رساني مي‌شوند .
وي از تمامي كساني كه در اين برهه زماني چه به صورت خرد و چه به صورت كلان در بخش‌هاي مختلف سرمايه‌گذاري مي‌كنند تقدير كرد و اظهار داشت: مطمئناً معضلات و مشكلاتي در مسير خدمت‌رساني به اينگونه سرمايه‌گذاران در مراحل مختلف وجود دارد اما اين افراد دست از تلاش برنداشته و همچنان تلاش مي‌كنند تا چرخ سازندگي در حركت باشد.
اميني شاد ادامه داد: در آينده‌اي نزديك جلسه‌اي با انبوه سازان شهر برگزار مي‌كنيم و از نزديك مشكلات آنان را بررسي مي‌كنيم تا بتوانيم از آنان در اين برهه زماني حمايت كنيم.
وي خاطرنشان كرد: سرمايه‌گذاري در بخش مسكن بسيار پسنديده است و بايد حمايت شود زيرا اين افراد با كمك مهندسان امر چرخه سازندگي را به حركت در مي‌آورند و ما نيز از راهكارهاي مختلف آنان در زمينه تسهيل امر انبوه سازي استقبال مي‌كنيم.
رئيس كميسيون عمران شوراي شهر رامسر انبوه سازان را سكانداران سازندگي شهرستان دانست و تصريح كرد: شرايط اقتصادي كشور بر روند كار اين افراد تاثيرگذار نبوده و آنها در تلاشند در هر برهه از زمان كار خود را ادامه دهند.
منبع: فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده