فرمانداري ويژه‌ تنكابن از حرف تا عمل!؟

اواخر سال 87 که نشست ها، هم اندیشی ها و جلسات مختلف برای تشکیل استانی در غرب مازندران پس از سالیان سال پیگیری وارد فاز جدیدی شد، مقامات استانی برای جلب رضایت مردم این منطقه قول تشکیل فرمانداری ویژه غرب استان به مرکزیت تنکابن را دادند.

به گزارش شمال نیوز از شهرستان تنكابن، در آن هنگام خبر تشکیل فرمانداری ویژه غرب مازندران از شدت این تلاش ها برای تشکیل استان جدید کاست و مردم این منطقه از استان امیدوار بودند تا فرمانداری ویژه غرب مازندران بهانه‌ای باشد تا طی گذشت مدت زمانی محدود به استان ارتقا پیدا کنند.

غرب استانی‌ها روزها و ماه‌ها در انتظار استقرار فرمانداری ویژه و معرفی فرماندار جدید که همانا معاون استاندار نیز هست نشستند تا شاید بتوانند تغییر وتحولات را اساسی در این منطقه شاهد باشند. اما پس از گذشت 2 سال، مردم غرب مازندران به جز ارتقاء يك یا دو اداره به معاونت امور غرب و وعده‌های بی سرانجام درباره معرفی فرماندار ویژه موضوع دیگری را در این مورد به یاد ندارند.

سید محمد کریمی، استاندار سابق مازندران که موضوع فرمانداری ویژه غرب مازندران در دوره حضور او در سمت استانداری مطرح شده بود در تنکابن از معرفی فرماندار ویژه غرب استان همزمان با شهرستان شدن عباس آباد خبر داده بود؛ اما ماه‌ها پس از ترک استانداری مازندران و حضور در پایتخت و 4 ماه پس از معارفه فرماندار جدید عباس آباد، فرمانداری مزبور هنوز محلی از اعراب نیافته است. البته پس از گذشت دو سال از این وعده تنها چیزی که از فرمانداری ویژه به گوش می رسد شایعه انتقال آن به شهرهای دور و نزدیک است که روز به روز هم جدی تر می‌شود.

این موضوع به مهمترین بحث جلسه شورای اداری امروز تنکابن نیز مبدل شد؛ حجت الاسلام پرورام رئیس ستاد نماز جمعه تنکابن در جلسه امروز با انتقاد از تعلل مقامات استانی در مستقر کردن فرمانداری وِیژه در تنکابن، خواستار توجه جدی‌تر مقامات استانی به این موضوع شد.

وی با بیان اینکه کمربندی افسانه‌ای تنکابن پس از 30 سال با همت و تلاش بازگشایی شد، اظهار داشت: مشکل در استقرار فرمانداری ویژه غرب مازندران به مرکزیت تنکابن نیز باید با توجه و اهتمام استاندار مازندران برطرف گردد.
منبع:شمال نيوز

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده