انتقاد امام جمعه رامسر به سخنان رييس جمهور

امام جمعه رامسر گفت: مردم انتظار دارند رئيس جمهور با رواج بدحجابي در جامعه برخورد جدي كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته با بيان انتظارات مردم و انتقاد به سخنان اخير رياست جمهوري گفت: مردم انتظار دارند رئيس جمهور با رواج بدحجابي در جامعه برخورد جدي كند.

وي افزود: اين انتظار طبيعي مردم ماست كه جامعه‌اي سالم و به دور از مفاسد اجتماعي و بي‌بند و باري داشته باشند، در جامعه اصولگرا بايد با برنامه‌ريزي‌هاي درست با مفاسد اجتماعي برخوردجدي و قانوني به عمل آيد.

امام جمعه رامسر در ادامه بيان داشت : با وجود ده‌ها ماده قانوني بايد با گروه‌هاي سازمان يافته و غيرسازمان يافته برخورد شود، مسئوليت نيروي انتظامي، قوه قضائيه و ... فقط برخورد با گروه هاي سازمان يافته نيست بلكه بايد گروه‌هاي غيرسازمان يافته را نيز مد نظر داشته باشند.

‌وي افزود‌: از دولت انتظار مي رفت كه در مراسم‌ و جشنواره‌هاي مختلف با بدحجابي كه يك مسئله مهم جامعه است، برخورد جدي كنند.

باقرزاده باشاره به موج عظيمي از مطالبات مردمي در شهر‌هاي مختلف گفت: مردم ما از اين بدحجابي گسترده كه در بيشتر شهرهاي ما رواج دارد، رنج مي‌برند و بايد رئيس جمهور بعد از سخنان مقام معظم رهبري و اين موج مطالبات مردم با اين قضيه مبارزه مي‌كردند.

‌وي در ادامه خطبه با اشاره به دستگيري گروه سازمان‌يافته مروجان بي بندو باري توسط نيروي انتظامي گفت: گروه‌هايي سازمان يافته به برخي از زنان و دختران بد حجاب تهران دستمزد پرداخت مي‌كردند و آنها را براي رواج بي بند‌و‌باري در قم به آن شهر مقدس مي‌بردند كه توسط نيروي انتظامي شناسايي و دستگير شدند و بايد از اين عزيزان تشكر كرد و نه اينكه با سخنان رياست جمهوري خيال كنند كه زيرپايشان خالي است.

‌امام جمعه رامسر در ادامه گفت: در هفته‌اي كه گذشت اتفاق خوبي به لحاظ هوشياري ملت ما در رامسر رخ داده است و آن برچيده شدن خانه تيمي تروريستي در رامسر بوده است.

‌وي افزود: تروريست‌ها هيچ زماني آرام نمي‌نشينند و با بودجه گرفتن از دشمنان هر كجايي مستقر مي‌شوند كه شش نفر از اين تروريست‌ها كه با تجهيزات كامل در رامسر مستقر بوده‌اند، با تلاش بسيج، نيروي انتظامي و سربازان گمنام در اداره اطلاعات شهرستان برچيده شدند.

بقل از دريانيوز

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده