بزرگترين باشگاه ورزش‌هاي دريايي و ساحلي كشور در رامسراحداث مي‌شود

محسن جليل‌نژاد بعد از ظهر امروز در حاشيه بازديد مسئولان شهرستاني از روند اجرايي پارك آبي در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر نخستين باشگاه جت اسكي شمال كشور را به صورت رسمي افتتاح و به بهره‌برداري رسانده‌ايم و در آينده افتتاح بزرگترين باشگاه ورزش‌هاي دريايي و ساحلي كشور را نيز خواهيم داشت.
وي اظهار داشت: از خرداد ماه 88 كار را با كمي تاخير به دليل برخي مشكلات مكاني در زمين استيجاري شهرداري به طوري آغاز كرديم كه اين فضا محلي براي جمع‌آوري زباله‌هاي شهر بوده است و حال پس از 10 ماه كار كردن به شكل مطلوبي ساماندهي شده است.
جليل‌نژاد بيان داشت: در حال حاضر در اين پارك 25 دستگاه جت اسكي موجود است و سعي كرده‌ايم كه بهترين مصالح و اجناس را در اين پروژه استفاده كنيم و در حال حاضر اين پروژه داراي اسكله، آلاچيق، پيست موتورهاي چهارچرخه ATV، بوفه و ... است كه دو استخر سرپوشيده نيز پيش‌بيني شده است كه با همكاري مسئولان امر به پارك آبي تبديل مي‌شود.
وي تصريح كرد: براي اين پروژه بالغ بر 80 ميليارد ريال سرمايه پيش‌بيني كرده‌ايم كه تاكنون بالغ بر 30 ميليارد ريال هزينه شده است.
جليل‌نژاد تاكيد داشت: ما تاكنون از هيچگونه تسهيلات بانكي استفاده نكرده‌ايم و اگر نياز به سرمايه بالاتري نيز باشد هزينه خواهيم كرد.
وي در پايان گفت: با احداث اين پارك آبي، بعد از مشهد دومين پارك آبي سرپوشيده ايران در رامسر ايجاد مي‌شود.
منبع: خبرگزاري فارس- رامسر

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده