استاندار مازندران در رامسر ازسفر قريب‌الوقوع احمدی نژاد به مازندران خبر داد.

استاندار مازندران از سفر قريب‌الوقوع رئيس جمهور به استان خبر داد و گفت: اين سفر مي‌تواند دستاوردهاي زيادي براي استان داشته باشد.

سيد علي‌اكبر طاهايي ظهر امروز در حاشيه برگزاري ديدار چهره به چهره با مردم شهرستان رامسر در مصلاي اين شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به فلسفه ديدارهاي چهره به چهره با مردم گفت: رسيدگي و پيگيري مستقيم مشكلات مردم نشانه تواضع و خدمت‌رساني مديران دولت است.

امام راحل و مقام معظم رهبري همواره بر حل مشكلات مردم توجه ويژه داشتند و تمام همت آنها ارتباط بين مردم و مسئولان بود.

وي ادامه داد: رياست جمهور سفرهاي استاني را بر همين اساس طراحي كرده و به زودي نيز به استان مازندران مي‌آيد.

* فرودگاه رامسر بين‌المللي مي‌شود

طاهايي خاطرنشان كرد: زيرساخت‌هاي فرودگاه رامسر به گونه‌اي تبديل شده است كه با همت مشايي اين فرودگاه به زودي به فرودگاه بين‌المللي تبديل مي‌شود.

وي اظهار داشت: سفرهاي شهرستاني مسئولان استان به همراه مديران ارشد از تنكابن، گلوگاه و رامسر آغاز شده است و هر ماه يك شهرستان براي ديدار مردمي در مصلاي نماز جمعه كه محل جتماع مردم و اتحاد آنان است، برگزار مي‌شود.

استاندار مازندران تصريح كرد: ديدار چهره به چهره با مردم و آشنايي با مشكلات آنان نمونه بارزي از روحيه عدالت محوري و مهرورزي دولت است كه در راستاي سفرهاي استاني، مسئولان استاني سفرهاي شهرستاني را راه‌اندازي كردند.

وي در ادامه از سفر قريب‌الوقوع رئيس جمهور به استان خبر داد و بيان داشت: اين سفر مي‌تواند دستاوردهاي زيادي براي استان داشته باشد.

طاهايي با اشاره به اينكه تاكنون حدود 2هزار نفر به استاندار و مديران كل مراجعه كرده‌اند از ادامه اين ديدار در بعدازظهر و بعد از نماز جمعه خبر داد.

استقبال پرشور مردم رامسر و شهرستان‌هاي غرب مازندران در ديدار با استاندار و تمام مديران كل حاضر در اين ديدار به نحوي است كه اين ديدار در عصر نيز ادامه خواهد داشت.
منبع: شمال نيوز

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده