احياي فرمانداري تاريخي تنكابن پس از 80 سال

نخستين فرماندار ويژه غرب مازندران از احياي فرمانداري تاريخي تنكابن پس از 80 سال خبر داد. غلامرضا مشايخي نخستين فرماندار ويژه غرب مازندران عصر امروز در مراسم معارفه‌اش با اشاره به اينكه مسئوليتي سنگين بر عهده وي نهاده شد، اظهار خوشحالي كرد كه مردم منطقه پس از قريب 80 سال فرمانداري تاريخي تنكابن احيا شد.
وي از عنايت ويژه رئيس جمهور، هيئت دولت، رئيس دفتر رئيس جمهور، وزراي اقتصاد و كار در همكاري نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و استانداران قبلي و فعلي براي كمك در ارتقاي فرمانداري تنكابن به فرماندار غرب استان تشكر كرد.
مشايخي تصريح كرد: اميدواريم با تعامل و همكاري همه مسئولان و مشاركت هميشگي مردم گامي استوار براي رفع مشكلات منطقه برداشته و با همت و تلاش مضاعف به اجراي برنامه‌ها بپردازيم.
‌معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران نيز در اين مراسم با بيان برخي از ويژگي‌هاي غلامرضا مشايخي به عنوان فرماندار ويژه ابراز اميدواري كرد؛ كه مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي با ايشان همكاري و همراهي داشته باشند و با كمك مديران استاني سعي در شتاب گرفتن برنامه‌هاي دولت در منطقه انجام شود.
هادي ابراهيمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به همكاري دستگاه‌هاي ذيربط براي ساماندهي طرح‌هاي سالم‌سازي به مركزيت و محوريت تنكابن گفت: اين مكان‌ها بايد به لحاظ اسلامي، ايمني، سلامت و ايجاد فضاي شادابي و نشاط براي هموطنان باشد.
ابراهيمي در پايان خاطرنشان كرد: مسئولان بايد به مردم خدمت كنند و خودشان را وقف حل مشكلات مردم كرده و هيچ شاني را به جز خدمتگزاري مردم بر خود برنگزينند.
منبع:فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده