آزادسازي حريم ساحلي رامسر با جديت پيگيري مي‌شود

عبدالصمد صفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر به پيشرفت آزادسازي سواحل دريا در رامسر اشاره كرد و افزود: دولت‌هاي نهم و دهم توجه ويژه‌اي به مقوله گردشگري داشته‌اند و ستاد دائمي سفر در همين دولت‌ها تشكيل شده است كه منشأ خدمات خوبي نيز بوده است.
وي اظهار داشت: يكي از مصوبات مهم سفرهاي دولت آزادسازي حريم سواحل دريا است كه در شهرستان رامسر در سال گذشته از صفر شروع كرديم و پيشرفت بسيار خوبي نيز داشته‌ايم.
فرماندار رامسر پيشرفت آزادسازي سواحل دريا در رامسر را 87 درصد عنوان كرد و بيان داشت: ما در سال گذشته كه در راستاي اجرايي كردن مصوبه هيئت دولت در بحث آزادسازي سواحل دريا ورود پيدا كرديم در فاصله بسيار اندك توانستيم با تلاش‌ها و همكاري‌هاي همه جانبه، 87 درصد پيشرفت كار حاصل كنيم كه كار بزرگي است.
صفرنژاد گفت: در اين راستا به موانعي برخورده و يكي از دستگاه‌ها به مراجع قضايي شكايت كرد و ساير دستگاه‌ها نيز از اين قضيه سوء استفاده كردند و براي اجراي مراحل قانوني در عمليات اجرايي آزادسازي سواحل وقفه‌اي ايجاد شد كه در آينده‌اي نزديك با برخوردي قاطع‌تر ادامه مي‌يابد.
صفرنژاد در ادامه به حجم بالاي گردشگران در شهرستان اشاره كرد و خاطرنشان كرد: رامسر به دليل داشتن جاذبه‌هاي گردشگري كوه، جنگل و دريا پذيراي مسافران زيادي است كه بيشتر آنان خواهان استفاده از دريا هستند كه براي حفظ آرامش و امنيت و كاهش تلفات ناشي از غرق‌شدگي طرح‌هاي سالمسازي شده با نظارت و كنترل كامل امنيتي و بهداشتي شروع به كار كرده و همه روزه پذيراي مسافران گرامي خواهد بود.
منبع:فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده