رئيس اداره كتابخانه‌هاي رامسر:ساماندهي خيران فرهنگي ضروري است

گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، صفر ستوده صبح امروز در جلسه انجمن كتابخانه‌هاي عمومي رامسر با اشاره به وجود خيران بسياري كه در شهرستان براي امور فرهنگي و ساخت كتابخانه پيشقدم هستند، افزود: خيران آماده هرگونه همكاري هستند اما بايد مسئولان شهرستان براي تسهيل در امور مربوط ساماندهي‌هاي لازم را صورت دهند.
وي اظهار داشت: مهمترين مسئله بخش فرهنگي است كه اين امر در كتابخانه‌ها نيز بسيار مهم بوده و بايد تلاش كرد تا كتابخانه‌ها و توسعه آنها را در اولويت قرار داد.
ستوده با گلايه از عدم برخي از مسئولان به ويژه شهردار رامسر در اين جلسه ادامه داد: اين اهميت بالايي دارد كه مسئولان نسبت به امور كتابخانه‌هاي عمومي در شهرستان توجه داشته باشند و در كنار وظايف ذاتي خود در بخش حمايت‌هاي معنوي نيز اين نهاد تاثيرگذار را از ياد نبرند.
وي تصريح كرد: درباره توسعه كتابخانه احمدنژاد نيز يك خير اعلام آمادگي كرده است اما چگونگي مشاركت خير مشخص نشده است و در اين زمينه بايد اقدام صورت گيرد.
معاون فرماندار رامسر نيز در اين جلسه بيان داشت: نهاد كتابخانه يك نهاد مقدس است و بايد مورد توجه قرار گيرد.
ابوالحسن آقاجانكردي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه دور سوم سفر رياست جمهور به استان‌ها رويكرد فرهنگي دارد بايد در اين باره اهتمام بيشتري صورت گيرد تا بخشي از مظلوميت اين بخش برطرف شود.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده